معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار همدان گفت: ۷۰ نانوایی کشیک در ایام نوروز در همدان فعال است و ۹۳ واحد نانوایی در این ایام به مسافران نوروزی خدمات‌رسانی می‌کنند.
کد خبر: ۱۵۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴ 19 March 2015

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار همدان گفت: ۷۰ نانوایی کشیک در ایام نوروز در همدان فعال است و ۹۳ واحد نانوایی در این ایام به مسافران نوروزی خدمات‌رسانی می‌کنند.

به گزارش تسنیم ؛ محمد علی محمدی در ستاد اجرایی خدمات سفر از استقرار کمیته اطلاع‌رسانی در بحث اسکان در ورودی دانشگاه پیام نور خبر داد و اظهار داشت: فضاسازی این ستاد در حال اجرا است که پس از آن نمایندگان ستاد با استقرار در مکان پیش‌بینی شده به مسافران نوروزی خدمات ارائه می‌دهند.

محمدی بیان کرد: هلال احمر و نیروی انتظامی در ورودی‌های شهر از سه محل جاده تهران، ورودی ملایر و ورودی کرمانشاه مستقر هستند و باید توجه داشت موازی کاری در این زمینه انجام نشود.

وی تصریح کرد: در این کمیته به هر مسافر در ابتدای ورودی شهر نقشه‌ها و کتابچه‌های راهنما به مسافران ارائه می‌شود و اطلاع‌رسانی از محل‌های اسکان نیز انجام می‌گیرد.

معاون فرماندار همدان از نبود مشکل در خودپردازهای همدان اطمینان حاصل کرد و گفت: رد این زمینه مکاتبات لازم با بانک‌های عامل انجام گرفته است.

محمدی با اشاره به تجمع زباله‌ها رد مکان پلیس راه تهران به همدان افزود: تمهیدی اندیشیده شده تا زباله‌های جمع شده در این مکان جمع اوری و منتقل شود ضمن اینکه برای ایجاد سرویس بهداشتی نیز مبلغ ۲۰ میلیون تومان اعتبار درنظر گرفته شده است.

وی اظهار داشت: از پارکینگ اداراتی که در نزدیکی تفرجگاه‌ها و مناطق گردشگری شهر قرار دارند، همانند مخابرات و مدرسه پروین اعتصامی برای استقرار خودروهای گرد شگران نوروزی استفاده می‌شود.

محمدی گفت: ۷۰ واحد نانوایی کشیک در شهر همدان در ایام نوروز به مسافران و گردشگران نوروزی خدمات‌رسانی می‌کنند که این میزان نسبت به سال گذشته از افزایش قابل توجهی برخوردار است.

وی از فعالیت ۹۳ واحد نانوایی به تواتر در ایام نوروز در همدان خبر داد و اظهار داشت: تعدادی از نانوایی‌ها به صورت شیفتی و بر اساس نقطه جغرافیایی شهر در ایام نوروز خدمات‌دهی می‌کنند.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار