ابوالقاسم الماسی با اشاره به روزهای پایانی ثبت‌ نام کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تاکنون 138 نفر از در حوزه انتخابیه‌های استان همدان ثبت ‌نام کرده‌اند.
کد خبر: ۱۵۰۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۹ 23 December 2015

ابوالقاسم الماسی با اشاره به دو روز مانده به پایان ثبت‌ نام کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تاکنون 138 نفر از در حوزه انتخابیه‌های استان همدان ثبت ‌نام کرده‌اند.

به گزارش تابناک همدان به نقل از فارس ، وی با بیان اینکه در حوزه انتخابیه همدان و فامنین 38 نفر ثبت‌نام کرده‌اند، تصریح کرد: از حوزه انتخابیه اسدآباد 12 نفر، حوزه انتخابیه ملایر 31 نفر، حوزه انتخابیه نهاوند 12 نفر، حوزه انتخابیه رزن 11 نفر، حوزه انتخابیه تویسرکان 12 نفر و حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ 20 نفر ثبت‌ نام شده است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری همدان یادآور شد: از میزان کاندیداهای ثبت‌ نامی 10 نفر خانم و مابقی آقا هستند.

وی با بیان اینکه ثبت‌ نام از کاندیداها در ساعات اداری انجام می‌شود، بیان کرد: کاندیداهای احتمالی مجلس شورای اسلامی ضمن همکاری با ستاد انتخابات سعی بر ثبت‌نام در ساعات باقیمانده کنند تا شاهد تراکم در روزهای پایانی نباشیم.

الماسی با اشاره به ثبت‌ نام کاندیداهای احتمالی مجلس خبرگان رهبری نیز اضافه کرد: تاکنون برای نمایندگی مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه استان همدان 11 نفر ثبت‌ نام کرده‌اند که همه آنها آقا بوده و یک نفر خانم در این انتخابات از حوزه انتخابیه همدان ثبت نام کرده است.

وی با تأکید بر اینکه روند ثبت‌ نام کاندیداها در سطح استان در حال انجام است، خاطرنشان کرد: روزهای پایانی از تراکم بالایی برخوردار است که همین موجب شور انتخاباتی شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار