رئیس اداره راه و شهرسازی کبودراهنگ از آسفالت 99 درصد راه‌های روستایی شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۱۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹ 09 December 2015

رئیس اداره راه و شهرسازی کبودراهنگ از آسفالت 99 درصد راه‌های روستایی شهرستان خبر داد.

به گزارش فارس؛ سهراب فتحی اظهار کرد: طول راه‌های حوزه استحفاظی شهرستان کبودراهنگ 841 کیلومتر معادل یک هزار و 320 کیلومتر است که از این مقدار 575 کیلومتر راه روستایی و بقیه بزرگراه، راه اصلی و فرعی است.

وی با بیان اینکه به همت دولت تدبیر و امید 99 درصد راههای روستایی شهرستان کبودراهنگ بهسازی و آسفالت شده است، تنها روستای فاقد آسفالت را روستای علی‌آباد دانست و گفت: بقیه روستاهای شهرستان کبودراهنگ از نعمت آسفالت برخوردار هستند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کبودراهنگ با اشاره به پروژه‌های چهارخطه محور کبودراهنگ به قیدار که 25 کیلومتر از آن اتمام و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است، گفت: در سالهای آتی با تکمیل این پروژه راه استان همدان به زنجان متصل خواهد شد.

وی اظهار کرد: از دیگر پروژه‌های در دست اجرا مربوط به بهسازی و آسفالت علیصدر به حسن‌آباد، داقداق‌آباد به بابان، گمین قلعه به باغچه و داقداق‌آباد به قلی‌آباد است.

فتحی با اشاره به روند اجرای ایمنسازی راه‌ها و رفع نقاط حادثه‌خیز گفت: نسبت به شانه‌سازی راه‌های روستایی به طول 357 کیلومتر، نصب 8 هزار تابلو، نصب دو کیلومتر نیوجرسی در تقاطع‌ها، نصب 52 چراغ چشمکزن در تقاطع‌ها، اصلاح قوس‌ها در محور سوباشی و ایمن‌سازی تقاطع دستجرد و باند اضطراری در محور سوباشی اقدام شده است.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۰
با تشکر از خدمات دولت نهم در آسفالت جاده های شوسه گل تپه به بیجار با اینکه بنده به احمدی نژاد رای ندادم ولی توجاده سازی واقعا انقلاب کرد. خیلی از روستاهای کبودراهنگ هنوز آسفالت نشده بطور مثال موخور به قراتلو ٰ قهورد سفلی به قراتلو اکنلو به قرانقودره چورمق به قطار قویی و.... بقیه هم که آسفالت شده راه مالرو بوده و اصلاحی صورت نگرفته هرجا جاده پیچیده آسفالت هم پیچیده...
مسئولین تو آمار دادن واقعا مسئول و متخصص هستن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار