سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: در بازی برابر تیم گیتی‌پسند اصفهان محکوم به برد هستیم و باید سه امتیاز آن را در خانه نگه داریم.
کد خبر: ۱۴۰۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴ 06 December 2015

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: در بازی برابر تیم گیتی‌پسند اصفهان محکوم به برد هستیم و باید سه امتیاز آن را در خانه نگه داریم.

به گزارش فارس ؛ رضا طلایی‌ منش با اشاره به بازی فردای تیمش برابر گیتی پسند اظهار کرد: بازی سختی برابر این تیم اصفهانی داریم.

وی ادامه داد: در سخت‌ترین وضعیت تیمی به مصاف گیتی پسند اصفهان می‌رویم اما در برابر این تیم محکوم به برد هستیم.

سرمربی تیم پاس همدان بیان داشت: گیتی پسند تیم جوان، خوب و با انگیزه‌ای است اما چاره‌ای جز پیروزی هم نداریم و باید سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

وی مشکلات مالی را همچنان نامساعد عنوان کرد و افزود: با وجود اینکه بخشی از قرارداد بازیکنان پرداخت شده است اما همچنان اوضاع مالی باشگاه مطلوب نیست و شرایط سختی را سپری می‌کنیم.

طلایی‌منش ادامه داد: با این وضعیت نمی‌توان به درستی تیمداری کرد چراکه برای تامین مایحتاج تیم مشکلاتی وجود دارد که امیدوارم هیئت مدیره به این وضعیت پایان دهد.

وی اوضاع تیمش را خطرناک توصیف کرد و یادآور شد: تیم پاس از ابتدای فصل تاکنون چندین بازیکن کلیدی خود را از دست داده و نتوانسته‌ایم آن طور که باید امتیاز کسب کنیم.

سرمربی تیم پاس همدان ادامه داد: خوشبختانه دو مصدوم تیم یعنی محسن آذرپاد و سعید خردمند به تیم برگشته‌اند و برای بازی فردا در صورت صلاحدید به میدان خواهند رفت ولی آرمین طلایی را در این بازی به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم هواداران در بازی فردا ما را تنها نگذارند و با حضور خود زمینه‌ساز پیروزی پاس برابر این تیم اصفهانی شوند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار