سرمربی تیم فوتبال پاس همدان بعد از تساوی برابر پیکان تهران در لیگ یک گفت: از بازیکنان خود راضی هستم اما مشکلات بیرونی نمی‌گذارد مجموعه تمرکز داشته باشد.
کد خبر: ۱۳۷۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۷ 01 December 2015

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان بعد از تساوی برابر پیکان تهران در لیگ یک گفت: از بازیکنان خود راضی هستم اما مشکلات بیرونی نمی‌گذارد مجموعه تمرکز داشته باشد.

به گزارش تسنیم،رضا طلایی اظهار داشت: در بازی امروز مقابل پیکان سعی داشتیم با برنامه عمل کنیم اما برخی مشکلات بیرونی اجازه نمی‌دهد تمرکز خود را حفظ کنیم. نمی‌خواهم نتایج تیم را توجیه کنم اما برخی افراد نزدیک به باشگاه می‌دانند که تحت فشار بوده‌ام و کارهایی که به سرمربی تیم مربوط نیست را انجام دادم. متاسفانه باید گفت یکدل نیستیم.

وی درباره کسب تساوی امروز برابر پیکان تهران تصریح کرد: با تیمی بازی داشتیم که در ساماندهی فاز تهاجمی یکی از بهترین‌هاست، اما با این وجود از عملکرد تک تک بازیکنان راضی هستم و با چنین بضاعتی باید معترف بود که کار بازیکنان پاس بزرگ و قابل تحسین بوده است.

طلایی درباره تیم حریف تاکید کرد: پیکان تهران حساب شده کار می‌کند، این تیم بازیکنان باتجربه و کادرفنی خوبی دارد. ما هم محکوم به برد بودیم و در طول هفته بر این مبنا کار کردیم که باید پیروز این بازی بزرگ باشیم. درست است که مثل بازی‌های قبل موقعیت گل ایجاد نکردیم اما اگر بازیکنان دقت می‌کردند توپ را از خط دورازه حریف عبور می‌دادیم.

سرمربی پاس گفت: مسئولان به‌خصوص مدیرکل ورزش و جوانان این هفته انرژی گذاشته و کمک کردند، اما حمایت‌ها کم است. ما امروز 10 بازیکن اصلی خود را نداشتیم و با این وضعیت نمی‌توان شق‌القمر کرد. امروز بازیکنانی را بازی دادم که آمادگی کامل نداشتند و به تازگی از بند مصدومیت رها شده بودند.

طلایی با بیان اینکه دست ما خالی است، افزود: هر فردی می‌تواند به پاس کمک کند پا پیش بگذارد، هرچه به پایان نیم فصل نزدیک می‌شویم مشکلات هم بیشتر می‌شود. برخی از مسائل درونی ما خبر ندارند و کمک‌ها هم گاهی اوقات مثل نوش دارو پس از مرگ سهراب است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار