تیم فوتبال مرصاد مریانج در مرحله نخست لیگ نوجوانان کشور با اقتدار به دور دوم صعود کرد.
کد خبر: ۱۳۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۵ 15 March 2015

تیم فوتبال مرصاد مریانج در مرحله نخست لیگ نوجوانان کشور با اقتدار به دور دوم صعود کرد.

به گزارش فارس ؛ تیم مرصاد مریانج به عنوان نماینده استان همدان در لیگ نوجوانان کشور حضور داشت که در گروه 6 این مسابقات به مصاف حریفان خود رفت.

تیم مرصاد در این گروه با تیم‌های ذوالفقارنسب سنندج، بعثت کرمانشاه، خورشید قروه، هیئت ارومیه و آرادتاکستان هم‌گروه بود و به مدت یک هفته در شهر سنندج و ورزشگاه استقلال این شهر به پیکار نشست.

شاگردان محمود الماسی در بازی اول با نتیجه سه بر صفر بر تیم هیئت ارومیه فائق آمد؛ در بازی دوم نیز برابر آراد تاکستان هم با سه گل نتیجه را به سود خود پایان داد.

تیم نوجوان مرصاد در بازی سوم برابر تیم خورشید قروه با تساوی یک بر یک متوقف شد و در بازی چهارم و پنجم خود نیز به ترتیب با نتایج دو بر یک و چهار بر سه برابر تیم‌های بعثت کرمانشاه و ذوالفقارنسب سنندج به برتری رسید.

این تیم با کسب 13 امتیاز با اقتدار به مرحله بعدی لیگ نوجوانان کشور صعود کرد و باید در اوایل اردیبهشت‌ماه سال جاری با رقبای جدید خود پیکار کند.

گفتنی است؛ این تیم به شدت به دنبال دریافت میزبانی مرحله بعدی لیگ نوجوانان در شهر مریانج است تا بتواند با استفاده از امتیازات میزبانی خود نهایت بهره را برده و با اقتدار قهرمان کشور شود.

مصطفی شهریاری و رضا اردوئیان کمک‌های محمود الماسی سرمربی تیم مرصاد مریانج در این دوره از بازی‌ها بودند.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار