با حضور نماینده انحصاری Elsevier در خاورمیانه، کارگاه آموزشی آشنایی با منابع الکترونیک تخصصی Elsevier و Ebsco در دانشگاه آزاد همدان برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۶۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵ 30 November 2015
با حضور نماینده انحصاری Elsevier در خاورمیانه، کارگاه آموزشی آشنایی با منابع الکترونیک تخصصی Elsevier و Ebsco در دانشگاه آزاد همدان برگزار شد.

به گزارش فارس؛ علیرضا اسفندیاری‌مقدم در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با منابع الکترونیک تخصصی Elsevier و Ebsco در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این کارگاه آموزشی با حضور مدیر آموزش نماینده انحصاری Elsevier در خاورمیانه برگزار شد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی همدان افزود: طی این کارگاه شرکت‌کنندگان با پایگاه Science Direct که یکی از بزرگترین پایگاه‌های کتاب‌ها و ژورنال‌های الکترونیکی در دنیا و پایگاه تحلیل استنادی Scopus به عنوان بزرگترین پایگاه تحلیل استنادی موجود است، آشنا شدند.

وی تأکید کرد: شرکت‌کنندگان علاوه بر آشنایی با محیط جست‌وجو در این پایگاه، با بخش‌های مربوط به علم‌سنجی این مجموعه ارزشمند نیز آشنایی پیدا کردند.

اسفندیاری بیان کرد: شرکت‌کنندگان در این کارگاه با جدیدترین نرم‌افزار رفرنس‌نویسی Mendeley که از پرطرفدارترین ابزارهای رفرنس‌نویسی موجود در دنیا است، آشنا شدند.

وی تأکید کرد: این کارگاه دومین کارگاه آموزشی آشنایی با منابع الکترونیکی بود که در دانشگاه آزاد برگزار شده است.

وی بیان کرد: کارگاه آشنایی با پایگاه Ebsco که بزرگترین و باارزش‌ترین پایگاه اطلاعاتی چند رشته‌ای تمام متن دنیا بوده و برای موسسات تحقیقاتی و دانشگاه‌ها طراحی شده نیز با حضور نماینده آموزش شرکت مهندسی نسیبا در محل دانشگاه با حضور کتابداران دانشگاه برگزار شد.

این پایگاه اطلاعاتی علاوه بر دارا بودن ارزشمندترین و پرشمارترین مجموعه ژورنال‌های تمام متن بازبینی شده، اطلاعات حیاتی و با ارزشی از منابعی که در بانک‌های اطلاعاتی دیگر یافت نمی‌شود، ارائه می‌دهد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار