رئیس شعبه 2 سازمان تامین اجتماعی همدان گفت: 3 هزار و 773 نفر امسال برای نخستین بار زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته‌اند.
کد خبر: ۱۲۶۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳ 11 November 2015
رئیس شعبه 2 سازمان تامین اجتماعی همدان گفت: 3 هزار و 773 نفر امسال برای نخستین بار زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته‌اند.

به گزارش فارس؛جعفر مستوفیان در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان همدان با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی در همدان دارای دو شعبه است، اظهار کرد: در شعبه یک تأمین اجتماعی همدان 37 هزار و 229 نفر تا پایان مهر ماه امسال بیمه‌شده اجباری ثبت شده‌ است.

وی تعداد بیمه‌شدگان اجباری در شعبه 2 همدان تا پایان مهر ماه را 25 هزار و 304 نفر اعلام کرد و افزود: در مجموع در شعبه یک و 2 تأمین اجتماعی همدان تا پایان مهر ماه 62 هزار و 553 نفر بیمه‌شده اجباری ثبت شده که با افراد تبعی به 193 هزار و 152 بیمه شده می‌رسد.

رئیس شعبه 2 سازمان تامین اجتماعی همدان در ادامه به بیمه‌شده‌های اجباری جدید در هفت ماه سال جاری در دو شعبه تامین اجتماعی همدان اشاره کرد و افزود: 3 هزار و 773 نفر امسال برای نخستین بار زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 6.1 درصد رشد داشته است.

مستوفیان بیان کرد: اطلاعات کارگاه‌ها به همراه بیمه‌شدگان در طرح‌های اشتغالزایی منجر به بیمه‌شده جدید، به سازمان تامین اجتماعی صادر شود تا بازرس‌ها برای انجام بازرسی فرستاده شوند.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان در ادامه به مشکل واحدهای جوجه یک روزه در همدان اشاره کرد و اظهار داشت: در استان همدان ظرفیت تولید 9 میلیون قطعه مرغ گوشتی وجود دارد.

محمد نظرپور با بیان اینکه اگر موضوع صادرات هموارتر شود واحدهای مرغ گوشتی می‌توانند تا پنج دوره جوجه‌ریزی داشته باشند، ادامه داد: زیرساخت‌های لازم برای تولید جوجه یک روزه باید در استان همدان فراهم شود.

وی با تأکید بر اینکه هم اکنون به واسطه مشکلاتی که حادث‌ شده واحدهای مرغ گوشتی جوجه‌ها را از سایر استان‌ها می‌آورند، بیان کرد: یکی از مشکلات اصلی، بانک‎های عامل هستند که مشکلاتی برای واحدهای تولید جوجه یک روزه در استان ایجاد کرده‌اند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار