مسافران از ورودی همدان به مراکز اسکان هدایت شوند
کد خبر: ۱۱۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۸ 10 March 2015

 معاون برنامه‌ریزی فرماندار همدان گفت: مسافران نوروزی باید از ورودی شهر همدان به مراکز اسکان هدایت شوند.

به گزارش فارس؛ محمدعلی محمدی درستاد تسهیلات نوروزی همدان با تأکید بر اینکه باید از ظرفیت شهرستان برای پذیرایی از میهمانان استفاده شود، اظهار کرد: نحوه ارتباط راهنمایان با مسافران باید همراه با ارتباط مثبت و مؤثری باشد تا شهر همدان را به نحو مطلوبی معرفی کنیم.

وی ادامه داد: همه باید برخورد مناسبی را در پذیرایی و اقامت مسافران نوروزی در استان داشته باشند تا مسافران با خاطره‌ای خوب استان را ترک کنند.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار همدان یادآور شد: استفاده از تمام ظرفیت‌های شهرستان همدان در راستای میزبانی از مسافران مهم است که باید همه شهروندان و پرسنل خدمات‌رسان به این مهم توجه داشته باشند.

وی با بیان اینکه همه باید تلاش کنیم تا سفرهای نوروزی با کمترین حادثه‌ای به پایان برسد، افزود: باید عملکرد به گونه‌ای باشد که اواخر فروردین و در جمع‌بندی برنامه‌ها شاهد آمار رضایت‌بخشی از اجرای برنامه‌ها باشیم.

محمدی اظهار کرد: در ایام پایانی تعطیلات باید تدابیری اندیشیده شود تا با ازدحام مسافر و ترافیک سنگین مواجه نبوده و با مدیریت سفر شاهد مشکلات کمتری در این بخش باشیم.

وی با اشاره به هماهنگی‌های صورت گرفته تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی و کمیته‌های مربوطه برنامه‌ریزی لازم را برای استقبال از مسافران نوروزی انجام داده و برنامه‌ها را برای فرمانداری ارسال کرده‌اند.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار همدان خاطرنشان کرد: محل‌هایی که برای مسافران در نظر گرفته شده، باید به طور کامل از لحاظ تأسیسات ایمنی، فنی و نظافت مرتب باشد که مسافری با مشکل مواجه نشود.

وی با بیان اینکه مسافران باید از خارج از ورودی شهر همدان به سمت ستاد اسکان راهنمایی شوند، افزود: بر این اساس اطلاع‌رسانی اولیه انجام شود تا مسافران با سردرگمی مواجه نشوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار