تیم فوتبال پاس همدان این روزها شرایط سخت‌تری را نسبت به گذشته سپری می‌کند و بعد از استعفای مهابادی مسئولان این تیم هنوز سرمربی جدیدی برای این تیم معرفی نکرده‌اند.
کد خبر: ۱۱۷۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۲ 25 October 2015

تیم فوتبال پاس همدان این روزها شرایط سخت‌تری را نسبت به گذشته سپری می‌کند و بعد از استعفای مهابادی مسئولان این تیم هنوز سرمربی جدیدی برای این تیم معرفی نکرده‌اند.

به گزارش فارس، مسابقات فوتبال لیگ دسته یک جام آزادگان در هفته دوازدهم به دلیل عزاداری ایام محرم با تأخیر شروع خواهد شد، در این هفته 20 تیم حاضر با برگزاری 10 مسابقه رقابت‌های خود را پیگیری می‌کنند.

حساسیت در این رقابت‌ها به گونه‌ای شده که اختلاف امتیاز تیم‌های صدرنشین و قعرنشین به 19 امتیاز رسیده است، تیم فجر شهید سپاسی شیراز با عملکرد مطلوبی در 11 هفته به عنوان مدعی اصلی صعود به لیگ برتر شناخته شده است.

از طرف دیگر تیم پاس نماینده دسته اولی فوتبال همدان با ناکامی‌های فراوان با یک بازی کمتر و از مجموع 10 هفته این رقابت‌ها تنها هشت امتیازی است و قعرنشین این جدول لقب گرفته است.

عدم نتیجه‌گیری‌های متوالی باعث شد تا بعد از هفته یازدهم داوود مهابادی استعفا دهد و عطای سرمربی‌گری پاسی‌ها را به لقایش ببخشد و راهی شهر خود شود.

بعد از استعفای وی قرار شد تا معرفی سرمربی جدید دستیاران وی مسئولیت تمرین تیم را بر عهده بگیرند اما بنا به دلایلی تمرینات تعطیل شده است، در حالی که قرار بود روز یکشنبه با معرفی سرمربی جدید شرایط عادی به تیم قعرنشین پاس بازگردد.

هر چند تعطیلات و عدم حضور اعضای هیئت مدیره پاس در کنار هم کار انتخاب سرمربی جدید سبزپوشان همدانی را سخت کرده اما مسئولان این تیم قول دادند تا روز دوشنبه جایگزین مهابادی معرفی شود.

پاس همدان با شرایط موجود در جدول لیگ دسته یک، اگر نتواند تا نیم‎فصل رقابت‌ها فکری برای نتیجه‌گیری کند یکی از پنج تیم سقوط‌کننده به لیگ دسته دوم خواهد بود.

هر چند کارشناسان فوتبالی و ورزشی‌نویسان معتقدند با تغییر سرمربی می‌توان ناکامی‌های این تیم نگون‌بخت را سامان داد که البته باید منتظر تصمیم مدیران ارشد باشگاه پاس ماند.

این هفته تیم پاس بازی سختی در مقابل تیم خیبر در خرم‌آباد خواهد داشت که حضور سرمربی جدید می‌تواند عاملی برای نتیجه گرفتن و فرار از انتهای جدول برای تیم پاس شود.

تا پایان هفته یازدهم و بدون در نظر گرفتن بازی معوقه پاس و نفت مسجد سلیمان نماینده دسته اولی فوتبال همدان با کسب هشت امتیاز همچنان در جدول 20 تیمی لیگ دسته یک، بیستم است.

در چارچوب هفته دوازدهم لیگ دسته اول باشگاه‌های ایران روز چهارشنبه 6 آبان ماه از ساعت 15 دو تیم خیبر و پاس همدان در خرم‌آباد به مصاف هم خواهند رفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار