آکادمی فوتبال پایه مهدی مهدوی کیا ملی پوش سابق کشورمان موافقت خود را برای حضور در تورمنمت چهارجانبه شهرداری همدان اعلام کرد.
کد خبر: ۱۱۴۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶ 20 October 2015
 آکادمی فوتبال پایه مهدی مهدوی کیا ملی پوش سابق کشورمان موافقت خود را برای حضور در تورمنمت چهارجانبه شهرداری همدان اعلام کرد.

به گزارش ایرنا؛مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان با اعلام این مطلب گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی تصمیم به برگزاری یکدوره تورنمنت چهارجانبه رده سنی پایه به میزبانی شهرداری همدان گرفتیم.

امیرحسین اسکندریان اظهار کرد: در این تورنمنت چهار جانبه دو تیم از آکادمی کیا به همراه تیم پایه های شهرداری و تیم منتخب فوتبال همدان حضور خواهند داشت.

وی اضافه کرد: زمان برگزاری این تورنمنت چهار جانبه بستگی به اعزام آکادمی کیا دارد و اگر اواخر این هفته فرصت حضور به همدان را نداشته باشند قطعا هفته آینده برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: مقدمات برگزاری این تورنمنت چهارجانبه فراهم شده و قرار است در زمین چمن مجموعه ورزشی شهرداری همدان برگزار شود.

اسکندریان یادآور شد: آماده هرگونه همکاری با آکادمی کیا هستیم و می توانیم استعدادهای نخبه شهرداری را در راستای پیشرفت بهتر به این آکادمی انتقال دهیم.

آکادمی فوتبال شهرداری همدان در سال های اخیر به عنوان الگو و نمونه کشوری معرفی شده است.

بیش از یکصد فوتبالیست در رده های سنی پایه شهرداری همدان به صورت حرفه ای فعالیت دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار