رئیس دانشگاه پیام نور همدان گفت: بیش از یکصد مقاله به دبیرخانه همایش میرسیدعلی همدانی رسیده که از این تعداد 25 مقاله منتشر می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶ 17 October 2015
رئیس دانشگاه پیام نور همدان گفت: بیش از یکصد مقاله به دبیرخانه همایش میرسیدعلی همدانی رسیده که از این تعداد 25 مقاله منتشر می‌شود.

به گزارش فارس،صفی‌الله صفایی  در جلسه هماهنگی برگزاری همایش میرسید همدانی اظهار کرد: مهمانان و شخصیت‎های علمی مختلفی برای حضور در همایش میرسیدعلی همدانی دعوت شده‎اند.

وی با اشاره به اینکه بیش از یکصد مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده است، بیان کرد: تعداد 25 مقاله به طور کامل و چکیده 30 مقاله نیز در قالب کتابی منتشر می‎شود.

رئیس دانشگاه پیام نور همدان با اشاره به اینکه در کمیته‎های مختلف همایش فعالیت‎های متفاوتی شکل گرفته است، افزود: برای تبلیغات و پخش تیزر همایش با شبکه‎های داخلی و برون‎مرزی رایزنی شده به طوری که شبکه 4 و چند شبکه برون‎مرزی اخبار این رویداد را پوشش می‎دهند.

وی با اشاره به انتشار کتابی درباره میرسیدعلی همدانی و رونمایی آن در ایام برگزاری همایش گفت: تبلیغات محیطی همایش و نصب بنر در سطح شهر با همکاری شهرداری همدان انجام می‌شود.

مسئول روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان نیز در این جلسه از آمادگی اداره کل میراث برای برگزاری برنامه‎های جنبی در ایام برگزاری همایش میرسیدعلی همدانی خبر داد.

بهجت عباسی با اشاره برگزاری نمایشگاه صنایع دستی جمهوری اسلامی ایران و تاجیکستان در محل نمایشگاه بین‎المللی همدان اظهار کرد: برنامه بازدید از اماکن گردشگری همدان نیز برای مهمانان داخلی و خارجی پیش‌بینی شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار