با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی عملیات اجرایی شهرک شفا آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۶۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۶ 07 October 2015
با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی عملیات اجرایی شهرک شفا آغاز شد.

به گزارش فارس؛با حضور رئیس و معاون عمرانی و فرهنگی دانشگاه آزاد، عملیات اجرایی شهرک فناور آزاد دانشگاه آزاد واحد همدان آغاز شد.

این شهرک در مساحتی به میزان 20 هکتار طراحی شده و با مشارکت سازمان صنعت، معدن و تجارت و دانشگاه آزاد اسلامی همدان اجرایی می‌شود.

در این شهرک شرکت‌های خدماتی و تولیدی مستقر شده و تولید و عرضه محصولات در آن آغاز شده است.

علاوه بر آن ساختمان آموزشی فرهیختگان دانشگاه آزاد واحد همدان افتتاح شد؛ این ساختمان در 6 طبقه با مساحت 5 هزار و 600 متر مربع با کاربری آموزشی افتتاح شده و با اعتباری نزدیک به 4 میلیارد تومان برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی در نظر گرفته شده است.

موزه مردم‌شناسی و حیات وحش "آمادای" دانشگاه آزاد اسلامی همدان نیز حضور حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی افتتاح شد.

رئیس دانشگاه آزاد عصر امروز در ادامه سفر دو روزه خود به استان همدان موزه مردم‌شناسی و حیات وحش "آمادای" دانشگاه آزاد واحد همدان را نیز افتتاح کرد.

موزه مردم‌شناسی و حیات وحش "آمادای" به دنبال به تصویر کشیدن گوشه‌ای از فرهنگ و تاریخ همدان بوده به طوری که برای جمع‎آوری اجزای آن دو سال زمان برده است.

در ادامه ساختمان مرکز آیلتس دانشگاه آزاد واحد همدان توسط رئیس دانشگاه آزاد به بهره‌برداری رسید.

تمام مراحل اجرایی مربوط به برگزاری آزمون از لحظه ثبت‌نام تا صدور کارنامه، شامل برگزاری آزمون، هیئت ممتحنه، مراقبین، تصحیح اوراق، ارزیابی مهارت‌های گفتاری، شنیداری، نوشتاری و خواندن برعهده مرکز آزمون IELTS دانشگاه آزاد اسلامی است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار