فرماندار همدان در رابطه با وضعیت مدرسه روستای دهپیاز گفت: متولی احداث این مدرسه بنیاد برکت است و باید این پروژه را تکمیل کرده و تحویل دهد.
کد خبر: ۱۰۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۷ 05 March 2015

فرماندار همدان در رابطه با وضعیت مدرسه روستای دهپیاز گفت: متولی احداث این مدرسه بنیاد برکت است و باید این پروژه را تکمیل کرده و تحویل دهد.

به گزارش فارس ؛علی تعالی در شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان با تقدیر از مرکز بهداشت به منظور کنترل کیفی شیر مدارس اظهار کرد: توجه به تغذیه دانش ‌آموزان بسیار مهم بوده و باید نسبت به این موضوع حساسیت داشت.

وی با اشاره به تغییر سیستم آموزشی و تامین فضاهای آموزشی گفت: کمبود فضا و نیروی انسانی یک مشکل کشوری است که با برنامه‌ ریزی و گذشت زمان حل می ‌شود.

فرماندار همدان افزود: سعی می ‌کنیم با تخصیص اعتبارات و تاکید در پرداخت به موقع آن مشکلات را کاهش دهیم.

وی در رابطه با وضعیت مدرسه روستای ده‌پیاز نیز عنوان کرد: در صورت تکمیل نشدن این مدرسه توسط بنیاد برکت مسئولان فرهنگی این روستا نباید عهده‌ دار این کار شوند چرا که متولی احداث این مدرسه بنیاد برکت است.

تعالی گفت: برای حل مشکل این مدرسه که بنیاد برکت آن را نیمه ‌کاره رها کرده جلسه خواهیم گذاشت تا به آن رسیدگی کنیم.

وی با اشاره به کیفیت لباس فرم دانش ‌آموزان ابراز کرد: کیفیت پایین لباس فرم دانش ‌آموزان مدارس نشان از عدم توجه مسئولان آموزش و پرورش نسبت به این موضوع دارد.

فرماندار همدان گفت: باید مدیران نسبت به این موضوع توجه داشته و نقاط ضعف را به خیاطان طرف قرارداد منعکس کنند.

وی تأکید کرد: لباس مناسب باعث افزایش اعتماد به نفس افراد شده و تأثیر روانی مستقیمی بر روی افراد دارد، پس باید این امر مورد توجه قرار گیرد.

تعالی یادآور شد: در لباس فرم دانش ‌آموزان باید به رنگ، مدل لباس و کیفیت آن و همچنین سن و مقطع تحصیلی فرد دقت شود.

وی افزود: به منظور حل مشکلات لباس فرم دانش ‌آموزان یک کمیته کارشناسی متشکل از والدین دانش ‌آموزان، اتحادیه خیاطان و آموزش و پرورش تشکیل شود تا با اتخاذ تصمیمی درست، مصوبه آن را برای سال تحصیلی آینده اجرا کنیم.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار