مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از اعزام 20 هزار دانش‌آموز همدانی به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور طی امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴ 06 October 2015
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از اعزام 20 هزار دانش‌آموز همدانی به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور طی امسال خبر داد.

به گزارش فارس، عبدالرضا فولادونددر مراسم اعزام دانش‌آموزان دختر همدانی به اردوی راهیان نور اظهار کرد: امسال با برنامه‌ریزی‌های انجام شده اعزام 20 هزار دانش‌آموز را در کنار سایر اقشار جامعه به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه مناطق عملیاتی غرب کشور به عنوان «سرزمین رشادت‌های خاموش رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس» ناشناخته مانده است، خواستار توجه بیشتر به این مناطق شد.

مدیرکل آموزش و پرورش همدان با بیان اینکه روحیه انقلابی عامل موفقیت مسلمانان در طول تاریخ بوده، گفت: امروز روحیه انقلابی مورد تأکید پیامبر(ص) و ائمه معصومین (ع) در رفتار مردم ایران متجلی شده و آنها را در مقابل مستکبران، بزرگ کرده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی روح دوباره به جهانیان داد و تفکر انقلابی آن نیز به کشورهای همسایه تزریق شد، تصریح کرد: این امر باعث شد جهان تشیع در مقابل مستکبران جان دوباره گیرد.

فولادوند با بیان اینکه انقلاب اسلامی باعث شد اسلام به عنوان گفتمان غالب در جهان مطرح شود، گفت: با وجود کمک نظامی 52 کشور به رژیم بعثی عراق سرانجام این رزمندگان کشور بودند که نه به وسیله تسلیحات نظامی بلکه با داشتن ایمان قوی در مقابل زور ایستادگی کردند.

وی با بیان اینکه امروز به عنوان دانش‌آموز و معلم باید فرهنگ‌های حاکم بر جبهه را یاد گرفت، افزود: بازدید از جبهه‌ها کافی نیست و باید تلاش کنیم رفتار و ایثارگری‌های رزمندگان را درک کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش همدان با بیان اینکه امروز در حالی که پای مذاکره با دشمن خبیث آمریکا نشسته‌ایم نباید روحیه انقلابی خود را از دست دهیم، تصریح کرد: دشمن با هزاران ترفند با کمک ماهواره، فضای مجازی و ... قصد نابودی نظام جمهوری اسلامی را دارد، پس باید مراقب بود.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش در کنار سرفصل آموزش باید روحیه ایثار و گذشت را ترویج دهد، گفت: باید تفکرات و اندیشه دفاع مقدس را در میان نسل امروز ترویج داد.

فرمانده سپاه ناحیه همدان نیز با بیان اینکه امسال طی 14 مرحله اعزام دانش‌آموزان را به مناطق عملیاتی غرب کشور خواهیم داشت، اظهار کرد: اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور باعث افزایش روحیه انقلابی آنها خواهد شد.

حسن برزگر با بیان اینکه امروز ایران تنها کشوری است که در مقابل استکبار قد علم کرده، افزود: این موضوع به دلیل داشتن روحیه انقلابی حاصل شده است.

وی در پایان سخنانش گفت: امسال شهیده «ایران قربانی» به عنوان شهیده سال معرفی شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار