مدیرعامل باشگاه پاس همدان با اعلام استعفای خود از مدیریت این باشگاه، گفت: باشگاه پاس همدان بدهی‌های سنگینی از گذشته دارد و از این رو افق روشنی را برای این تیم تصور نمی‌کنم.
کد خبر: ۱۰۳۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۴ 03 October 2015
مدیرعامل باشگاه پاس همدان با اعلام استعفای خود از مدیریت این باشگاه، گفت: باشگاه پاس همدان بدهی‌های سنگینی از گذشته دارد و از این رو افق روشنی را برای این تیم تصور نمی‌کنم.

به گزارش تسنیم، بهرام یدی در جمع خبرنگاران ورزشی نویس استان همدان با بیان اینکه باشگاه پاس همدان از قبل مشکلاتی داشته است، اظهار داشت: من امروز استعفای خود را از مدیریت باشگاه می‌دهم.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان با اشاره به اینکه بدهی‌های سنگین پاس از گذشته نمی گذارد این باشگاه سرپا بایستد، افزود: پاس درآمد و بودجه پایداری ندارد و باید توجه داشت که پول مانند پاس دادن زمان دارد و اگر زمان آن بگذرد دیگر سودی ندارد.

وی با بیان اینکه در فوتبال حرفه‌ای پول حرف اول را می‌زند، عنوان کرد: احساس کردم شاید جدایی و استعفای من بتواند به تیم کمک کند.

یدی با اشاره به اینکه فصل را با تردید شروع کردم، بیان کرد: عملا در استان داشتم تخریب شخصیتی می‌شدم و فضای مثبتی در پیش‌رو نمی‌دیدم.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان با اشاره به اینکه مشکل تیم پاس کادر فنی آن نیست، گفت: مهابادی، علی اکبرپور مسلمی، گلبویی، روحی و ابراهیم میرزاپور مربی‌های خوبی هستند و کارنامه‌های درخشانی دارند.

وی با بیان اینکه متاسفانه تاکنون کسی عدم نتیجه گیری‎ها را ریشه‌یابی نکرد، تصریح کرد: باید شوک مالی به تیم وارد شود.

یدی با اشاره به اینکه انتظار من از هیئت مدیره‌ام بیشتر بود، اظهار داشت: اگر به من اعتقاد نداشتن ظاهر قضیه را حفظ می‌کردند و این رفتار آنها در این رابطه حرفه‌ای نبود.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان با بیان اینکه ما بهترین مربی‌ها را داریم، افزود: اگر به تیم پاس حواشی ندهند، می‌تواند جزو سه تیم صعود کننده باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باید منتظر تصمیم هیئت مدیره در رابطه با استعفای مدیرعامل باشگاه پاس همدان باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار