رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان کبودرآهنگ از صرف افزون بر 550 میلیون ریال برای توسعه و بهسازی بارگاه امامزاده زید(ع) روستای علیصدر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۴ 30 September 2015
رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان کبودرآهنگ از صرف افزون بر 550 میلیون ریال برای توسعه و بهسازی بارگاه امامزاده زید(ع) روستای علیصدر خبر داد.

به گزارش فارس؛حجت‌الاسلام ابوذر عباسی از طرح توسعه و بهسازی بقاع متبرکه خبر داد و اظهار کرد: با توجه به نیاز عمرانی بقعه متبرکه امامزاده زید(ع) روستای علیصدر کبودراهنگ، پاره‌ای از بهسازی‌ تکمیلی عملیات عمرانی در راستای افزایش رفاه حال زائران و مسافران انجام شد.

وی تصریح کرد: بیش از 550 میلیون ریال برای کف‌سازی، سنگ‌کاری، بهسازی سرویس بهداشتی و بقیه طرح‌های نیمه‌تمام این امامزاده صرف شده است.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان کبودراهنگ ادامه داد: این امر با مشارکت‌های مردمی و از محل نذورات مردم و محبان اهل بیت(ع) انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: امروزه بقاع متبرکه در کنار سایر اماکن مذهبی، پرچمدار مکتب تشیع در جهان اسلام هستند و باید آنگونه که در خور شأن آنها است بهسازی شوند.

عباسی با بیان اینکه باید بارگاه امامزادگان به قطب فرهنگی در کشور تبدیل شوند افزود: بارگاه امامزادگان مأمنی امن برای مردم هستند که می‌توانند در کنار آن به فعالیت‌های خود بپردازند.

وی بیان کرد: تعهد مردم ایران اسلامی نسبت به ائمه اطهار(ع) و نوادگانش تعهدی مثال‌زدنی است و این خود گواهی بر ارادت ایرانیان از زمان‌های گذشته تا به امروز دارد.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان کبودراهنگ در پایان سخنانش اظهار کرد: بهسازی و نوسازی دیگر امامزادگان در دستور کار است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار