نمایشگاه آثار معماری ژاپن هم‌زمان با هشتمین اجلاس بین‌المللی سیاست‌گذاری رشد و توسعه شهری و حفاظت بافت تاریخی حوزه اوراسیا در نگارخانه مجتمع عین‌القضات همدان افتتاح شد.
کد خبر: ۱۰۲۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷ 28 September 2015
نمایشگاه آثار معماری ژاپن هم‌زمان با هشتمین اجلاس بین‌المللی سیاست‌گذاری رشد و توسعه شهری و حفاظت بافت تاریخی حوزه اوراسیا در نگارخانه مجتمع عین‌القضات همدان افتتاح شد.

به گزارش تسنیم؛ نمایشگاه آثار معماری ژاپن همزمان با هشتمین اجلاس بین‌المللی سیاست‌گذاری رشد و توسعه شهری و حفاظت بافت تاریخی حوزه اوراسیا که این روزها در همدان برگزار‌ می‌شود، در نگارخانه مجتمع عین‌القضات همدان افتتاح شد.

در این مراسم، رسولی شهردار همدان، نظری رئیس شورای شهر همدان، یوسفی نوید معاون معماری و شهرسازی شهردار همدان، ریچی میاکی دبیر بین‌المللی هشتمین اجلاس، ملکی دبیر شورای راهبردی اجلاس و مهمانان خارجی و داخلی این اجلاس حضور داشتند.

در این نمایشگاه بیش از ۸۰ اثر از پرفسور میاکی و سایر معماران ژاپن به نمایش درآمده و علاقه‌مندان می‌توانند از امروز تا هشت مهر در ساعات ۹ الی ۱۲ صبح و ۱۶ الی ۱۸ بعد از ظهر از این نمایشگاه بازدید کنند.

هشتیمن اجلاس بین‌المللی سیاست‌گذاری رشد و توسعه شهری و حفاظت بافت تاریخی حوزه اوراسیا از ۲۸ شهریور تا هشت مهر ماه امسال به میزبانی شهرداری همدان، دانشگاه بوعلی سینا و میراث فرهنگی همدان برگزار می‌شود.

اختتامیه این همایش در دو بخش عمومی و تخصصی روز چهارشنبه هشت مهر ماه با حضور مقامات استانی و کشوری در سالن همایش‌های علوم پزشکی همدان برگزار می‌شود.

نشست ارائه دستاوردهای تحقیقاتی فروم همدان و کارگاه تخصصی توسط اساتید بین‌المللی هشتمین اجلاس بین‌المللی سیاست‌گذاری رشد و توسعه شهری و حفاظت بافت تاریخی در حوزه اوراسیا نیز روز چهارشنبه بعد از ظهر برگزار می‌شود.

محققان کارشناسان و دانشجویان معماری و شهرسازی می‌توانند برای حضور در نشست، که در روز چهارشنبه هشت مهر امسال ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۸ در سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار می‌شود، اقدام کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار