نماینده مردم فامنین و همدان در مجلس شورای اسلامی گفت:اجرای انضباط مالی و پرداخت مالیات ها، خلاهای اقتصادی دولت را رفع می کند.
کد خبر: ۹۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۱ 01 March 2015

نماینده مردم فامنین و همدان در مجلس شورای اسلامی گفت:اجرای انضباط مالی و پرداخت مالیات ها، خلاهای اقتصادی دولت را رفع می کند.

به گزارش ایرنا: ابراهیم کارخانه ای در شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان اظهارکرد:360 پرونده فرار مالیاتی به مبلغ 850 هزار میلیارد ریال در کشور وجود دارد که وصول آن خلاهای مالی کشور را رفع خواهد کرد.

وی با بیان اینکه طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب فرار مالیاتی جرم محسوب می شود تاکید کرد: افرادی که قانون را دور زده و از پرداخت مالیات امتناع می کنند باید بدانند که با این موضوع به صورت جدی و مقتدرانه برخورد می شود.

وی همچنین از حمایت مجلس از تولید داخلی خبرداد و گفت: مساله رشد تولید ملی و جلوگیری از واردات از موضوعاتی است که مجلس به صورت جدی به آن توجه دارد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی همچنین از پیشنهاد طرحی به مجلس برای معافیت برخی از استان های صنعتی خبر داد و افزود: با تصویب این طرح برخی از استان هایی که ارزش افزوده آنها از بخش صنعت پایین تر از میانگین کشوری است و از استان های توسعه نیافته صنعتی هستند از پرداخت ارزش افروده بخش صنعت معاف خواهند شد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: با تصویب صدور کارت بازرگانی نیز عوارض مالیات بر ارزش افزده به استان های صادر کننده کارت بازرگانی پرداخت خواهد شد.

کارخانه ای همچنین از تامین قطعی آب سد تالوار خبر داد و گفت: هم اکنون طرح های عظیمی توسط دولت و مجلس در خصوص تامین آب در دست اقدام است.

وی افزود: 80 میلیار ریال اعتبار برای جلوگیری از خروج آب از مرزهای کشور تخصیص یافته است.

طرح آبرسانی از سد تالوار به استان همدان در سفر مقام معظم رهبری در سال ۸۳ به همدان مصوب شد و آبرسانی از این سد به استان همدان به منظور تامین آب موردنیاز شهروندان و روستاییان این استان به خصوص در زمان پیک مصرف و زمانی که مصرف آب در همدان بالا است در نظر گرفته شده است.

سد تالوار در مجاورت مرز استان های همدان، کردستان و زنجان واقع شده است و با انتقال آب از این سد مشکل کم آبی سه شهرستان، 10 شهر و 59 روستای استان همدان رفع خواهد شد.

 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار