فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: در هفته دفاع مقدس بیش از 500 برنامه مختلف در سطح استان برگزار می‌شود که عمده برنامه با محوریت مردم خواهد بود.
کد خبر: ۹۰۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱ 09 September 2015
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: در هفته دفاع مقدس بیش از 500 برنامه مختلف در سطح استان برگزار می‌شود که عمده برنامه با محوریت مردم خواهد بود.

به گزارش فارس؛ سردار غلامعلی ابوحمزه در ستاد هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس استان اظهار کرد: گرامیداشت هفته دفاع مقدس ارج نهادن به دلاوری و ایثارگری رزمندگانی است که با نثار خون پاک خویش عزت و اقتدار را به ایران اسلامی بخشیدند.

وی با اشاره به اینکه امسال اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس با سال‎های قبل اندکی متفاوت است افزود: امسال در این هفته بیش از 500 برنامه مختلف در سطح استان برگزار می‌شود که عمده برنامه با محوریت مردم خواهد بود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: در این هفته برنامه‌هایی از قبیل دیدار با نماینده ولی فقیه، دلجویی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدا، افتتاح چند پایگاه و سالن ورزشی و دلجویی از خانواده شهدا و ایثارگران برگزار می‎شود.

وی افزود: همچنین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی با شرکت بیش از ده‌ها هزار نفر از خانواده‌های استان همدان برگزار می‎شود.

امام جمعه نهاوند نیز دفاع مقدس را سند ارزشمند انقلاب اسلامی خواند و گفت: در هشت سال دوران دفاع مقدس ایران اسلامی به جهانیان نشان داد تحت هیچ شرایطی زیر بار زور استکبار و قدرت‌های پوشالی نمی‎رود.

حجت‎الاسلام عباسعلی مغیثی افزود: این همه استقامت موجب شده امروز ایران اسلامی به کشور ابرقدرت منطقه تبدیل شود که باید شکرگزار خدای متعال بود.

فرماندار شهرستان نهاوند نیز از برگزاری برنامه‌های مختلفی در هفته دفاع مقدس در نهاوند خبر داد و اظهار کرد: در این هفته برنامه شهرستان در سه محور اصناف، بانوان و روحانیون تعریف شده است.

مهرداد نادری‌فر به برگزاری برنامه‎های مختلفی در راستای اجرای هرچه بهتر و مناسب اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: تنها راه مقابله با تحریم‌های ناجوانمردانه دشمن توجه به اجرای اثرگذار اقتصاد مقاومتی است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار