فرماندار ویژه ملایر گفت: دولت تدبیر و امید تاکنون گام‌ بزرگی برای رفع محرومیت در روستاها برداشته است.
کد خبر: ۸۶۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵ 01 September 2015
فرماندار ویژه ملایر گفت: دولت تدبیر و امید تاکنون گام‌ بزرگی برای رفع محرومیت در روستاها برداشته است.

به گزارش فارس؛مصطفی آزادبخت  در مراسم افتتاح شرکت بسته‌بندی قند و شکر خیراللهی بخش سامن ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، رمز ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر را ساده‌زیستی و خدمت خالصانه به مردم دانست.

وی با بیان اینکه امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد توسعه و پیشرفت نقاط کشور هستیم گفت: هدف دولت نیز خدمت‌رسانی عادلانه به نقاط مختلف به‌ویژه نقاط روستایی است.

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه دولت تدبیر و امید گام مثبتی را برای محرومیت‌زدایی روستاها برداشته است، تصریح کرد: تلاش مسئولان نظام خدمت صادقانه به مردم و رفع مشکلات روستاییان است.

وی گفت: ما می‌خواهیم با ارائه خدمات مطلوب و ایجاد اشتغال در روستاها در بخش‌های مختلف شاهد توسعه و آبادانی روستاها و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها باشیم.

آزادبخت با اشاره به اینکه تاکنون اعتبارات خوبی برای رفع مشکلات روستاها مانند بهسازی، آسفالت، برق‌رسانی، گازرسانی و مقاوم‌سازی مسکن‌های روستایی اختصاص یافته است؛ یادآور شد: این خدمات همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به افتتاح 33 طرح عمرانی، تولیدی در بخش سامن در هفته دولت گفت: شرکت بسته‌بندی قند و شکر حشمت‌الله خیراللهی در ناحیه صنعتی سامن یکی از طرح‌های صنعتی اشتغال‌زا در این بخش است.

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه این طرح با سرمایه‌ای بالغ‌ بر 16 میلیارد ریال در ناحیه صنعتی سامن با زیربنای 790 مترمربع احداث شده افزود: ظرفیت تولید این واحد صنعتی 4 هزار و 500 تن است و برای 35 نفر اشتغال ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نمودی از توسعه و پیشرفت برای شهرستان محسوب می‌شوند گفت: تا جایی که بتوانیم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کنیم.

آزادبخت با بیان اینکه طبق قول سرمایه‌گذار طرح اشتغال‌زایی این واحد در آینده نزدیک پنج برابر افزایش خواهد داشت خاطرنشان کرد: با توجه به وجود برخی مشکلات در این واحد قول می‌دهیم طی هفته آینده با تشکیل جلسه‌ای نسبت به رفع مشکلات این واحد صنعتی اقدامات لازم را داشته باشیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار