خیرین بهزیست استان همدان 9میلیارد تومان در سال 93 به اداره ی کل بهزیست استان همدان کمک کردند تا این اداره بتواند مرهمی برزخم های جامعه ی تحت پوشش خود بگذارد.
کد خبر: ۷۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۴ 24 February 2015

        خیرین بهزیست استان همدان 9میلیارد تومان در سال 93 به اداره ی کل بهزیست استان همدان کمک کردند تا این اداره بتواند مرهمی برزخم های جامعه ی تحت پوشش خود بگذارد.

به گزارش تابناک همدان از ابتدای سال تا کنون بیش از 9میلیارد تومان کمک مردی به بهزیست شده که این مبلغ باید به علاوه بودجه جاری سالانه در بهزیستی برای 600هزار نفر هزینه شود.

به همین منظورسازمان بهزیستی همدان با برگزاری همایش های تقدیر از خیرین بهزیست  در نظر دارد تا مردم راتشویق به مشارکت بیشتر برای کمک های خود به این مجموعه کند همچنان که در همایش اخیر  از 40خیرهمدانی تقدیر شد که این مو ضوع می تواند خیرین را در جریان برنامه های بهزیستی قرارداده وآنها را برای کمک ها بیشتر راغب کند گرچه تعداد خیرین بهزیست همدان به 1200نفرمی رسد اما هرچه  کمک های مردمی در این راستا بیشتر باشد نیازمندان بیشتری خواهند توانست بر مشکلاتشان فائق آمده ودرد رنج های آنها محدود شود به معلولیت های جسمی که دارند.

سوری مدیرکل سازمان بهزیستی همدان  هدف خود را از برگزاری اینچنین همایش هایی سوق دادن کمک های مردمی به محل های مورد نیاز دانست .

همچنین شهسواری معاون مشارکت های بهزیست کشورنیز اعتبارات این سازمان را حدود 1300میلیارد تومان خواند و گفت که بیش از 2برابر این مبلغ را خیرین به بهزیست کمک می کنند .

وی افزود این مبالغ در قالب 152ماموریت حمایتی در راستای درمانی ؛پشتیبانی و اجتماعی انجام می شود .

در کشور  3هزار خیر بهزیستی وجود دارد که بیشتر ازHن تعدا هم به صورت ناشناخته فعالیت می کنند

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار