مدیرکل فنی و حرفه‌ای همدان گفت: یک‌هزار و 114 نفر برای شرکت در دومین دوره آزمون ادواری سال 94 در استان ثبت‌نام کرده‌اند.
کد خبر: ۷۲۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵ 05 August 2015

مدیرکل فنی و حرفه‌ای همدان گفت: یک‌هزار و 114 نفر برای شرکت در دومین دوره آزمون ادواری سال 94 در استان ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش فارس؛علیرضا مهرابی  از آغاز توزیع کارت دومین دوره آزمون ادواری امسال خبر داد و اظهار کرد: توزیع این کارت از ساعت هشت صبح 12 مردادماه آغاز شده است و تا ساعت 24 چهاردهم مردادماه ادامه دارد.

وی گفت: یک‌هزار و 114 نفر در دومین دوره آزمون ادواری سال 94 که 16 مردادماه سال جاری برگزار می‌شود ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 826 نفر مرد و 288 نفر زن هستند.

مدیرکل فنی و حرفه‎ای همدان با بیان اینکه تمهیدات لازم برای شرکت این متقاضیان در آزمون فراهم شده است، افزود: مرحله کتبی دومین دوره آزمون ادواری سال 94 به صورت هماهنگ کشوری در 149حرفه و همچنین در 33 حرفه همسان در تاریخ 16 مردادماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به مراحل اجرای آزمون‌های سنجش مهارت اضافه کرد: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است و متقاضیان براساس حرفه انتخابی زمان ثبت‌نام خود در آزمون‌های کتبی شرکت خواهند کردند.

مهرابی ادامه داد: این افراد در صورت قبولی و کسب حداقل نمره 50 از 100 مجاز خواهند بود در آزمون‌های عملی شرکت کنند.

وی افزود: داوطلبان آزمون‌ها می‌توانند تا 14 مردادماه با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir و درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای همدان تصریح کرد: داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمان‌بندی اعلام شده از سوی اداره سنجش استان برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه‌های تعیین شده مراجعه کنند.

وی با اشاره به تشکیل ستاد پاسخگویی آزمون سراسری سنجش مهارت گفت: در صورتی که متقاضیان با مشکلی مواجه شوند، می‌توانند با مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان خود تماس حاصل کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار