معاون آموزش ابتدایی آموزش‌وپرورش استان همدان گفت: «طرح تدبیر» در راستای تعالی و ارتقای کیفیت مدیریت مدارس ابتدایی در ۶۰۰ مدرسه استان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۶۵۰۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۴ 05 September 2018
معاون آموزش ابتدایی آموزش‌وپرورش استان همدان گفت: «طرح تدبیر» در راستای تعالی و ارتقای کیفیت مدیریت مدارس ابتدایی در ۶۰۰ مدرسه استان اجرا می‌شود.

به گزارش فارس،یاسر نانکلی با بیان اینکه فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده در مدرسه باید تجلی‌بخش سیاست مدرسه‌محوری و تفویض اختیارات به مدارس باشد، اظهار کرد: برنامه‌ریزی مدارس، فرایندی مستمر و پایان‌ناپذیر است.

وی با بیان اینکه تجربه نشان داده با انجام پژوهش و بکارگیری یافته‌های پژوهشی می‌توان این فرآیند را تداوم بخشید، افزود: این طرح در بیش از ۶۰۰ مدرسه استان همدان اجرا می‌شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان عنوان کرد: مدرسه یک سازمان یا مجموعه‌ای هدفمند است که هدف اصلی آن آموزش و تربیت دانش‌آموزان تعریف شده است.

وی با بیان اینکه هر واحد آموزشی می‌تواند براساس دیدگاه مدیریتی حاکم بر آن و به اقتضای شرایط و ویژگی‌های خاص خود اهدافی را در دستور کار خود قرار دهد و برای رسیدن به این اهداف با تکیه بر امکانات مادی و منابع انسانی برنامه‌هایی را تدوین و به مرحله اجرا در آورد.

نانکلی با بیان اینکه برنامه‌ریزی به عنوان امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است که در هر سازمانی وجود دارد، خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها در آموزش وپرورش به صورت جزئی و اجرایی و زمانبندی در قالب برنامه سالانه مدارس و تقویم اجرایی قابل ارائه است.

وی خاطرنشان کرد: امید است با اجرای این طرح در مدارس بتوانیم به اهداف بلند مجموعه در مدارس دست یابیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار