نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: قوه قضاییه ضمن برخورد جدی با هرگونه فساد اقتصادی، باید با کسانی که سازمان‌یافته با نشر اکاذیب در جنگی سایبری، به دنبال سلب اعتماد مردم از نظام هستند، با قاطعیت برخورد کند.
کد خبر: ۵۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۵ 18 February 2015

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: قوه قضاییه ضمن برخورد جدی با هرگونه فساد اقتصادی، باید با کسانی که سازمان‌یافته با نشر اکاذیب در جنگی سایبری، به دنبال سلب اعتماد مردم از نظام هستند، با قاطعیت برخورد کند.

ابراهیم کارخانه‌ای امروز در گفت‌وگو با فارس  در خصوص تذکرات امروزش در صحن علنی مجلس، به تشریح چند و چون آنها پرداخت و اظهار کرد: یکی از این موارد در زمینه برخورد قاطع قوه قضاییه با هرگونه رانت و فساد اقتصادی بود زیرا توجه به این مهم تا حد زیادی مانع از ارتکاب جرم و فساد در جامعه خواهد شد.

وی با اشاره به تلاش سازمان‌یافته در خارج از کشور به منظور ایجاد فضای بی‌اعتمادی در جامعه گفت: متأسفانه برخی نیز در داخل با این جریان معاند همسو شده و به دنبال ایجاد یک فتنه هستند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: طبق ماده 689 قانون مجازات اسلامی، قوه قضاییه باید با کسانی که سازمان‌یافته با نشر اکاذیب، افترا و با برنامه‌ریزی در جنگی رسانه‌ای و سایبری، در راستای سلب اعتماد مردم از نظام تلاش می‌کنند، برخورد کند.

وی تأکید کرد: این گروه با ترور شخصیتی انسان‌های پاک و خوش‌نام به دنبال ایجاد فضای مشوش در سطح جامعه هستند که باید با شدت و قاطعیت با آنها برخورد شود.

به گفته کارخانه‌ای؛ جریان‌سازی سوءحیثیتی علیه افراد پاک، همگام با رسانه‌های معاند اگر سخت‌تر از ترور فیزیکی نباشد، کمتر از آن نیست.

*سال 93 را باید سال مظلومیت اقتصاد مقاومتی نامید

وی گفت: به همین دلیل قوه قضاییه باید سکوت را شکسته و همگام با مبارزه جدی با هرگونه رانت و فساد اقتصادی با فتنه رسانه‌ای جدید قاطعانه برخورد کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس تأکید کرد: این دسیسه سلب اعتماد عمومی مردم از نظام اسلامی را نشانه گرفته که باید نسبت به آن هوشیار بود.

وی در تذکر دیگرش که معتقد است سال 93 را باید سال مظلومیت اقتصاد مقاومتی نامید، گفت: با وجود آنکه بیش از هزار بار واژه اقتصاد مقاومتی توسط مسئولان بلندپایه کشور به کار رفته اما متأسفانه در عمل، اتفاق خاصی در راستای عملیاتی شدن آن رخ نداده است.

کارخانه‌ای تأکید کرد: به دولت تذکر دادم در میدان عمل به اقتصاد مقاومتی بپردازد، زیرا تنها راه حل مشکلات امروز کشور در گرو توجه راهبردی و عملیاتی به این حوزه است که باید به آن جدی پرداخته شود.

وی متذکر شد: زمانی که اعتبارات هزینه‌ای 10 بانک دولتی به نحو سرسام‌آور بالغ بر 53 هزار میلیارد تومان برآورد می‌شود و به ناچار هزینه تولید 20 درصد و سود تسهیلات بانکی نیز بیش از 20 درصد است، چه طور باید منتظر رونق اقتصادی بود!.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه این وضعیت بزرگترین مانع رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در کشور است، از دولت خواست برای رفع این مشکل اساسی و مانع اشتغال چاره‌اندیشی کند.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار