فنی و حرفه‌ای همدان، سازمان بسیج سازندگی و موسسه کارآفرینی و اشتغالزایی نگار نصر همدان تفاهمنامه سه‌جانبه منعقد کردند.
کد خبر: ۵۶۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶ 04 July 2015
تفاهمنامه سه‌جانبه بین فنی و حرفه‌ای همدان، سازمان بسیج سازندگی و موسسه کارآفرینی و اشتغالزایی نگار نصر همدان منعقد شد.

به گزارش فارس، تفاهمنامه سه‌ جانبه بین اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای همدان، سازمان بسیج سازندگی و موسسه کارآفرینی و اشتغالزایی نگار نصر همدان منعقد شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای همدان دراین مراسم گفت: این اداره کل تفاهمنامه همکاری آموزشی با هدف تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر بکارگیری جوانان، اقشار و متخصصین داوطلب بسیجی در امرسازندگی وایجاد اقتصاد مقاومتی، گسترش دانش، مهارت و ارتقای توانمندی سرمایه‌های انسانی بومی، تربیت و پرورش نیروی ماهر منعقد کرد.

علیرضا مهرابی در خصوص تعهدات فنی و حرفه‌ای استان گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی مورد نیاز و درخواست اقشار بسیج، تعریف و اجرای آموزش‌های اقتصاد مقاومتی با اولویت رشته‌های اعلام شده از طرف بسیج سازندگی از جمله تعهدات این اداره کل در تفاهمنامه است.

وی اضافه کرد: علاوه بر همکاری‌های سه دستگاه در اجرای دوره‌های آموزشی، برگزاری آزمون پایان دوره و صدور گواهینامه برای قبول‌شدگان نیز از تعهدات این اداره کل است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای همدان ابراز امیدواری کرد با اجرای این تفاهمنامه و برگزاری دوره‌های آموزش مهارتی گام موثری در راستای تحقق رهنمودهای رهبری برداشته شود.

*انعقاد تفاهمنامه بین فنی و حرفه‌ای و جهادکشاورزی

همچنین تفاهمنامه آموزشی بین اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای و سازمان جهادکشاورزی استان همدان منعقد شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای همدان در این خصوص گفت: این تفاهمنامه با هدف توسعه کمی و کیفی آموزش‌های مهارتی بخش کشاورزی و صنایع روستایی در راستای تحقق برنامه کلان توسعه روستایی و عشایری منعقد شده است.

وی گفت: اعلام ظرفیت‌ها و دوره‌های آموزشی بخش کشاورزی در مراکز و آموزش‌های سیار به سازمان، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی سازمان در اجرای آموزش‌های مهارتی، تدوین و بازنگری استانداردهای آموزشی مورد نیاز سازمان، توسعه و اجرای آموزش‌های با الگوی بازار محور در بخش کشاورزی و... از جمله تعهدات این اداره کل در تفاهمنامه است.

مهرابی اضافه کرد: علاوه بر همکاری‌های دو دستگاه در اجرای دوره‌های آموزشی، برگزاری آزمون پایان دوره و صدور گواهینامه برای قبول‌شدگان نیز از تعهدات این اداره کل است.

وی ابراز امیدواری کرد با اجرای این تفاهمنامه و برگزاری دوره‌های آموزش مهارتی گام موثری در راستای توسعه کمی و کیفی آموزش‎های مهارتی بخش کشاورزی و صنایع روستایی در راستای تحقق برنامه کلان توسعه روستایی و عشایری برداشته شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار