مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان همدان گفت: 81 نفر از مددجویان زندان مرکزی همدان در دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای استان شرکت کرده اند.
کد خبر: ۵۲۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱ 25 June 2015
مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان همدان از شرکت 81 نفر از مددجویان زندان مرکزی همدان در دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای استان خبر داد.
به گزارش فارس، علیرضا مهرابی با اشاره به شرکت 81 نفر از مددجویان زندان مرکزی همدان در دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای استان اظهار کرد: این اقدام در راستای برنامه‌های کاهش آسیب رفتارهای پرخطر برگزار شده است.
وی گفت: دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان ویژه مددجویان زندان مرکزی در رشته‌های سرویس و نگهداری خودرو 30 نفر، رایانه‌کار 17 نفر، پیرایش مردانه 17 نفر و معرق‌کاری 17 نفر برگزار شد.
مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان همدان افزود: مددجویان پس از طی دوره‌های فنی و حرفه‌ای در آزمون پایان دوره شرکت کردند.
وی تربیت نیروی انسانی ماهر، متخصص و کارآمد را از عوامل توسعه اقتصادی و اجتماعی هر کشور دانست و اظهار داشت: در این میان، زندانیان بیش از افراد دیگر نیاز به آموزش حرفه و کار هستند.
مهرابی گفت: در همین راستا اداره کل فنی و حرفه‌ای استان در این خصوص وارد کار شده و اقدامات خوبی نیز انجام داده است.
وی آموزش فنی و حرفه‌ای مددجویان در کارگاه‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای مستقر در ندامتگاه‌ها را زمینه‌ای برای توانمندسازی زندانیان به منظور ایجاد اشتغال مفید و مولد پس از آزادی عنوان کرد.
مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان همدان در پایان تمرکز بر روی مقوله آموزش در زندان‌ها را در ارتباط با تقویت روحیه خودباوری و ایجاد فضای امید در بین مددجویان تأثیرگذار دانست و خواستار توجه به این مهم شد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار