معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان از احتمال تشکیل مرکز ماده 16 ویژه بانوان در همدان خبر داد.
کد خبر: ۵۱۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۳:۴۴ 23 June 2015
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: با تاسیس مرکز ماده 16 ویژه بانوان در استان که مشاور وزیر کشور در امور بانوان نیز به آن تاکید ویژه‌ای داشته، با نظر مثبت برخورد شده است.

به گزارش ایسنا، "محمدابراهیم الهی‌تبار" در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، با بیان اینکه معضل اعتیاد گریبان‌گیر جامعه بوده و یک بحران اجتماعی است، اظهار کرد: خوشبختانه سال گذشته استان همدان رتبه هشتم کشوری را در بحث مبارزه با موادمخدر به خود اختصاص داد.

وی با بیان اینکه با افزایش امید و رضایت‌مندی مردم سرمایه‌های جامعه نیز ارتقاء می‌یابد، اضافه کرد: باید نگرش و پنداشت مردم را نسبت به آسیب‌های مختلف و موضوعات مهم جامعه ارزیابی کرده چرا که اگر نظرات مردم بهتر شده باشد عملکرد این مجموعه نیز مثبت قلمداد می‌شود و اگر این رضایت‌مندی کاهش یابد نقطه ضعفی برای مجموعه خواهد بود.

الهی‌تبار در ادامه با تاکید بر شکل‌گیری برنامه‌ریزی مناسب فرهنگی با استفاده از منشور فرهنگی تصریح کرد: باید در طول سال به ویژه ایام ماه مبارک رمضان مطالبی با محتواهای مناسب آماده کرده و در اختیار ائمه جمعه و جماعات قرار دهیم چرا که امروزه فعالیت‌های اجتماعی محوری مورد تاکید و اهمیت است.

وی یادآور شد: همچنین باید برنامه‌ریزی‌های ویژه توسط سازمان‌های مردم نهاد صورت گیرد و فعالیت‌های محسوس گسترده شود تا تلاش‌ها نمود بیشتری داشته باشند.





اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار