مدیرکل فنی و حرفه‌ای همدان از شرکت 5 هزار و 602 نفر در دومین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت سال 94 خبر داد.
کد خبر: ۴۷۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶ 15 June 2015
مدیرکل فنی و حرفه‌ای همدان از شرکت 5 هزار و 602 نفر در دومین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت سال 94 خبر داد.

به گزارش فارس؛ علیرضا مهرابی اظهار کرد: دومین مرحله آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنعت ساختمان، صنایع دستی، فرش و نان و غله و...) 21 خرداد برگزار شد و دومین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت سال 94 پایان دوره کارآموزان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای نیز در تاریخ 22 خرداد به مرحله اجرا درآمد.

وی گفت: 5 هزار و 602 نفر در دومین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت سال 94 در 258 حرفه ثبت نام کرده بودند که از این تعداد 2 هزار و 947 نفر مرد و 2 هزار و 655 نفر زن بودند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان ادامه داد: 599 نفر در آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنعت ساختمان در 14 حرفه ثبت نام کرده بودند که تمام آنها مرد بودند.

وی بیان داشت: 475 نفر در آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنایع دستی، فرش و نان و ... در 20 حرفه ثبت نام کردند که از این تعداد 72 نفر مرد و 403 نفر زن بودند.

مهرابی افزود: داوطلبان پس از شرکت آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی اداره سنجش استان برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه‌های تعیین شده مراجعه کنند.

وی با اشاره به تشکیل ستاد پاسخگویی آزمون سراسری سنجش مهارت گفت: در صورتی که متقاضیان با مشکلی مواجه شوند، می‌توانند با مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان خود تماس حاصل کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار