نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی خواستار توجه مدیران استان به اعتبارات فاینانس برای توسعه همدان شد.
کد خبر: ۴۴۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۰ 07 June 2015

نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سالیانه ۳۵ میلیارد دلار از محل فاینانس به دستگاه ها اختصاص می یابد، خاطرنشان کرد: بخش های عمومی غیر دولتی نیز می توانند از فاینانس استفاده کنند و همدان با توجه به جایگاه برجسته در دنیا به عنوان یکی از شهرهای پاک، باید از این خدمات استفاده کند.

به گزارش "همدان نیوز"، ابراهیم کارخانه ای در آیین افتتاحیه طرح کارت بلیت الکترونیکی سامانه اتوبوسرانی شهر همدان با بیان اینکه اجرای طرح ارزشمند کارت بلیت الکترونیک باید مقدمه الکترونیکی شدن دیگر خدمات شهرداری باشد، گفت: شهر همچون موجودی زنده است و برای تداوم حیات به امکانات و تجهیزات نیازدارد.

کارخانه ای افزود: دولت باید برای اجرای طرح ها به شهرداری ها کمک کند اما در اختصاص بودجه ها غفلت می شود.

نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همدان یکی از سه کاندیدای شهر تاریخی جهان است، یادآور شد: مسئولان استان باید بتوانند از این فرصت استفاده کنند و از تسهیلات فاینانس برای توسعه همدان بهره برداری کنند و چهره شهر را از لحاظ خدمات رسانی تغییر دهند.

کارخانه ای ادامه داد: اعتبارات فاینانس امسال در بودجه ها لحاظ شده و مشخص نیست که در سال آینده نیز لحاظ شود و با توجه به این موضوع باید از این فرصت استفاده شود.

وی تأکید کرد: خدماتی که در شهر همدان ارائه می شود باید با توجه هویت تاریخی و فرهنگی آن انجام شود.

وی با بیان اینکه طرح جامع شهر و نقشه تفضیلی شهر همدان باید به صورت همزمان تدوین شود، خاطرنشان کرد: امیدواریم با تدوین این دو طرح، شهر بیش از گذشته به سمت توسعه پیش برود.

نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی در پایان یادآور شد: در ارائه خدمات شهری باید عدالت اجتماعی مورد توجه قرار بگیرد و مردم همه مناطق از خدمات بهره مند شوند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار