معاون برنامه ریزی استاندار همدان گفت: ۲۵ درصد از کل مراجعات دولتی متوجه شهرداری هاست.
کد خبر: ۴۴۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۹ 07 June 2015
معاون برنامه ریزی استاندار همدان با بیان اینکه باید در حوزه مدیریت شهری بسیاری از سفرهای درون شهری و ترافیک های شهری را کاهش داد، گفت: ۲۵ درصد از کل مراجعات دولتی متوجه شهرداری هاست.

به گزارش مهر، خسرو سامری در مراسم افتتاحیه پروژه کارت بلیت الکترونیک و سامانه مدیریت ناوگان اتوبوسرانی شهر همدان با اشاره به اینکه یکی از برنامه ها در همدان حرکت به سمت شهر الکترونیک است، عنوان کرد: با همکاری شهرداری همدان و بانک شهر این امکان فراهم شده است.

وی با بیان اینکه ۲۵ درصد از کل مراجعات دولتی متوجه شهرداری هاست، گفت: باید در حوزه مدیریت شهری بسیاری از سفرهای درون شهری و ترافیک های شهری را کاهش داد که با پروژه سامانه مدیریت ناوگان اتوبوسرانی در شهر همدان آغاز این کار رقم خورده است.

معاون برنامه ریزی استاندار همدان با افزودن این مطلب که توجه به سیستم حمل و نقل عمومی یک از اهداف هدفمندی یارانه ها در راستای کاهش مصرف سوخت است، بیان داشت: بانک تخصصی شهر در زمینه پروژه های شهرداری سرمایه گذاری کرده است.

سامری با بیان اینکه در حال حاضر پروژه هایی با اعتبار بیش از سه هزار میلیارد در بخش های کشاورزی و صنعت و معدن در استان همدان در حال انجام است، افزود: خوشبختانه نگرش ایجاد رونق در سرمایه در شورای شهر و شهرداری بوجود آمده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه همدان یکی از پنج شهر جهان است که به عنوان شهر هوای پاک مطرح شده، اظهار داشت: از طرفی همدان در کنار شهرهای رم و آتن جزو سه شهر باستانی دنیا نیز هست.

ابراهیم کارخانه ای با بیان اینکه باید همدان را در سطح جهان مطرح کرد، گفت: این امر نیاز به الکترونیک و هوشمند سازی شهر دارد.

وی با اشاره به تسهیلات فاینانس به عنوان یکی از اصلی ترین تسهیلات برای اجرای طرح کلان شهرها، افزود: اگر همدان از این طرح ۵۰۰ میلیون دلاری که در قانون بودجه امسال نیز لحاظ شده یهره گیرد چندین میلیارد تومان به منظور توسعه وارد این شهر خواهد شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به اینکه همدان شهر عالمان و عارفان بافرهنگ بوده، افزود: هر اقدامی که در شهر صورت می گیرد باید برمبنای هویت اسلامی و ایرانی این شهر صورت گیرد.

کارخانه ای با دادن پیشنهادی مبنی بر اینکه تنظیم نقشه جامع و تفصیلی شهر باهم صورت گیرد، افزود: خدمات مدیریت شهری باید براساس عدالت و در همه جای شهر توزیع گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار