به گفته مدیرکل فنی و حرفه‌ای همدان 5 مقاله از همدان در همایش بین‌المللی مهارت‌آموزی و اشتغال پذیرفته شد.
کد خبر: ۴۳۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶ 05 June 2015
مدیرکل فنی و حرفه‌ای همدان از پذیرش پنج مقاله همدان در سومین همایش بین‌المللی مهارت‌آموزی و اشتغال خبر داد.

به گزارش فارس ، علیرضا مهرابی از برگزاری چهارمین همایش ملی و سومین همایش بین‌المللی مهارت‌آموزی و اشتغال از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور خبر داد و اظهار کرد: پنج مقاله از اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان برای چاپ در کتاب مجموعه مقالات این همایش پذیرفته شده است.

وی هدف از این همایش را استفاده از تجربیات و توسعه فرهنگ مهارت‌آموزی دانست و افزود: آموزش‌های مهارتی بازار محور در اقتصاد مقاومتی و دانش‌بنیان، آموزش‌های مهارتی و اقتصاد دانش‌بنیان، مشاغل نوین و آموزش‌های مهارتی، مهارت‌آموزی و بنگاه های اقتصادی و تولیدی، اقتصاد یادگیرنده و توسعه پایدار، کارآفرینی و اشتغال، آموزش‌های مهارتی مجازی و توانمندسازی عمومی، پژوهش در حیطه مهارت‌آموزی و آموزش‌های مهارتی و توانمندسازی زنان از محورهای این همایش است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای همدان بیان داشت: حدود 700 نفر از نویسندگان مقالات پذیرفته شده از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، آموزشگاه‌های آزاد، دانشگاه‌ها، صنایع، سازمان‌های دولتی و بخش های غیر دولتی هستند که اداره کل فنی و حرفه‌ای استان همدان نیز در این بخش خوش درخشیده است.

وی با بیان اینکه توجه به پژوهش و انجام کارهای علمی ـ تحقیقاتی در دستور کار سازمان فنی و حرفه‌ای استان است، این مهم را از اولویت‌های کاری پیش رو دانست.

مهرابی در ادامه با اشاره به اینکه باید جامعه را به سمت مهارت‌آموزی سوق داد، انجام کارهای پژوهشی و تحقیقاتی را در این مسیر مثمر ثمر دانست.

وی با بیان اینکه باید نسبت به تقویت فرهنگ کارآفرینی در جامعه اقدام شود، خاطرنشان کرد: در همین راستا کارهای خوبی از سوی اداره کل فنی و حرفه‌ای استان صورت پذیرفته است.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان همدان راه برون‌رفت از مشکل بیکاری را در گرو توجه به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای دانست و افزود:  همین راستا برنامه‌ریزی‌های خوبی صورت گرفته است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار