فنی و حرفه‌ای همدان، سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان و کانون انجمن صنفی آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای استان با هم تفاهمنامه آموزشی سه‌جانبه منعقد کردند.
کد خبر: ۳۹۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷ 26 May 2015
تفاهمنامه آموزشی سه‌جانبه بین فنی و حرفه‌ای همدان، سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان و کانون انجمن صنفی آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای استان منعقد شد.

به گزارش فارس ، تفاهمنامه آموزشی سه‌جانبه بین اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای، سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری و کانون انجمن صنفی آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای استان همدان منعقد شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای همدان گفت: این اداره کل تفاهمنامه همکاری آموزشی با هدف ارائه آموزش‌های مهارتی در مراکز آموزش فنی دولتی و غیردولتی برای استفاده اعضای سازمان بسیج مهندسین استان و خانواده‌های آنها را منعقد کرد.

علیرضا مهرابی در خصوص تعهدات فنی و حرفه‌ای استان گفت: معرفی مراکز و دوره‌های آموزشی مراکز به صورت رایگان با اولویت اعضای سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان، ارائه آموزش توسط آموزشگاه‌های آزاد با تخفیف و با ارائه معرفی‌نامه از سازمان به کانون آموزشگاه‌های آزاد برای استفاده اعضا از جمله تعهدات این اداره کل است.

وی ابراز داشت: تعامل و همکاری دوجانبه در زمینه کارهای تحقیقاتی و پژوهشی در راهبرد و اهداف سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، تأمین تجهیزات و امکانات و منابع آموزشی مورد نیاز مهارت‌آموزان تحت تعلیم نیز از دیگر تعهدات این اداره کل در تفاهمنامه به شمار می‌رود.

مدیرکل سازمان فنی و حرفه‌ای همدان اضافه کرد: علاوه بر همکاری‌ سه دستگاه در اجرای دوره‌های آموزشی، برگزاری آزمون پایان دوره و صدور گواهینامه برای قبول‌شدگان نیز از تعهدات این اداره کل محسوب می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد با اجرای این تفاهمنامه و برگزاری دوره‌های آموزش مهارتی گام موثری در راستای ارائه آموزش‌های مهارتی برداشته شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار