علی اکبر نظری عضو شورای شهر گفت : در صورتی که راه و شهرسازی با سند این زمین‌ها را به شهرداری واگذار کرده است، بنده در این جلسه حراست شورا را مورد خطاب قرار داده و عنوان کردم اینگونه موارد را مورد بررسی قرار دهد و اختلافات بین اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری را بررسی کند چرا که برخی از زمین‌ها به صورت عادی به غیر واگذار و برای آنها پروانه صادر شده است.
کد خبر: ۳۹۱۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸ 08 March 2017
عضو شورای شهر همدان با بیان اینکه مسئله گم شدن ۵۰۰ قطعه زمین شهرداری منطقه یک درست نیست، گفت: شهرداری همدان نسبت به تعیین تکلیف اسناد املاک جدیت داشته باشد.

به گزارش تسنیم: علی‌اکبر نظری با اشاره به خبر منتشر شده با تیتر «500 قطعه زمین در منطقه یک همدان گم شده است» در خبرگزاری تسنیم همدان اظهار داشت: در صحن علنی شورای شهر همدان پرونده‌ای با شماره 10/11/13928 تحت عنوان زمین‌های وراث مرحوم سیم‌چی مورد بررسی قرار گرفت که این مباحث از آنجا آغاز شد.

وی افزود: شهرداری این زمین‌ها را در چند سال پیش از اداره کل راه و شهرسازی خریداری کرده که پس از مدتی مشخص شد تعدادی از این قطعات زمین مسکونی به صورت عادی به غیر واگذار شده است.

نظری تصریح کرد: در صورتی که راه و شهرسازی با سند این زمین‌ها را به شهرداری واگذار کرده است، بنده در این جلسه حراست شورا را مورد خطاب قرار داده و عنوان کردم اینگونه موارد را مورد بررسی قرار دهد و اختلافات بین اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری را بررسی کند چرا که برخی از زمین‌ها به صورت عادی به غیر واگذار و برای آنها پروانه صادر شده است.

وی عنوان کرد: موضوع گم شدن 500 قطعه زمین در شهرداری منطقه یک همدان درست نیست و از این رو انتظار می‌رود شهرداری همدان نسبت به تعیین تکلیف اسناد املاک و اراضی خود جدیت داشته باشد تا چنین مشکلاتی ایجاد نشود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار