نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه فلاسفه بزرگ غرب سال ها پیش اذعان کردند که خلا معنویت غرب را از پای درخواهد آورد، گفت: امواج اسلام قلب ملت های جهان را تسخیر خواهد کرد.
کد خبر: ۳۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۵ 09 February 2015
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه فلاسفه بزرگ غرب سال ها پیش اذعان کردند که خلا معنویت غرب را از پای درخواهد آورد، گفت: امواج اسلام قلب ملت های جهان را تسخیر خواهد کرد.

به گزارش مهر، ابراهیم کارخانه ای  در جشن انقلاب در روستای گنبد، با بیان اینکه ۳۶ سال است که ملت ایران در برابر تمامی سلطه گران و ظالمان جهان ایستاده است، گفت: پس از ۳۶ سال تمام معادلات آمریکا در منطقه شکست خورده است.

وی با بیان اینکه روز به روز بر عزت و اقتدار ایران افزوده می شود، عنوان کرد: مردم ایران در انقلاب اسلامی با وجودی که هیچ امکاناتی در اختیار نداشتند با دشمنان و ابر قدرت های دنیا جنگید.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس، با اعلام اینکه ۲۲ بهمن خورشیدی است که در پرتو آن امواج انقلاب اسلامی در سراسر جهان گسترده شده است، ادامه داد: اکنون ایران در اوج عزت و اقتدار در معادلات سیاسی جهانی و منطقه ای ایستاده است.

وی شرکت در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن را مشت محکمی به یاوه گویی های آمریکا دانست و بیان کرد: علت آنکه امروز آمریکا بر سر میز مذاکره با ایران آمده، عزت و اقتداری است که ملت ایران در مدت این ۳۶ سال از خود نشان داده اند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس بیان کرد: آمریکا، اروپا و اسرائیل به دنبال از پای درآوردن کشور هستند و نمی خواهند نور اسلام به چشمان مردم دنیا برسد.

کارخانه ای با اشاره به سخن امام خمینی (ره) در ۳۶ سال پیش مبنی بر رساندن پیام اسلام به گوش همه جهانیان، اذعان داشت: امروز می بینیم که مقام معظم رهبری با مخاطب قرار دادن جوانان اروپایی و آمریکایی آنها  را به شناخت اسلام دعوت می کنند.

وی با اشاره به وجود خلا مذهب و معنویت در غرب، گفت: فلاسفه بزرگ غرب سال ها پیش اذعان کردند که خلا معنویت غرب را از پای درخواهد آورد و آنها تشنه اسلام خواهند شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه فروش قرآن در غرب ۴۵۰ برابر افزایش یافته، ادامه داد: امواج اسلام قلب ملت های جهان را تسخیر خواهد کرد.

کارخانه ای با افزودن این مطلب که آمریکا تصور می کند با افرایش تحریم ها می تواند ملت ایران را از آرمان هایش دور کند، افزود: مردم ایران تحریم ها را به بهای اقتدار دین خود تحمل کرده اند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار