مدیرکل فنی و حرفه‌ای همدان گفت: نخستین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت که در 200 حرفه برگزار شد 4 هزار و 527 نفر با هم به رقابت پرداختند.
کد خبر: ۳۴۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹ 13 May 2015
مدیرکل فنی و حرفه‌ای همدان از شرکت 4 هزار و 527 نفر در نخستین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت در 200 حرفه خبر داد.

به گزارش فارس ، علیرضا مهرابی در جمع کارکنان فنی و حرفه‌ای اظهار کرد: نخستین آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنعت ساختمان و صنایع دستی، فرش، نان و غله و همچنین نخستین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت و صلاحیت حرفه‌ای پایان دوره کارآموزان مراکز آموزش فنی در همدان برگزار شد.

وی گفت: 4 هزار و 527 نفر در نخستین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت در 200 حرفه ثبت نام کرده بودند.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان همدان افزود: از این تعداد 2 هزار و 210 نفر مرد و 2 هزار و 317 نفر زن بودند که تمهیدات لازم برای شرکت این متقاضیان در آزمون فراهم شده بود.

وی ادامه داد: 411 نفر نیز در آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنعت ساختمان در 12 حرفه، ثبت نام کرده بودند که از این تعداد 411 نفر مرد بودند.

مهرابی با اشاره به ثبت نام 254 نفر در آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنایع دستی، فرش، نان و... در 16 حرفه اظهار کرد: از این تعداد 36 نفر مرد و 218 نفر زن بودند.

وی بیان کرد: داوطلبان می‌توانند پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمان‌بندی اعلام شده از سوی اداره سنجش استان برای شرکت در آزمون عملی به حوزه‌های تعیین شده مراجعه کنند.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای همدان با اشاره به تشکیل ستاد پاسخگویی آزمون سراسری سنجش مهارت گفت: در صورتی که متقاضیان با مشکلی مواجه شوند، می‌توانند با مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان خود تماس حاصل کنند.



منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار