مرادی پناه با اشاره به تقویت بخش صنعت در شهرستان بهار گفت: هم اکنون چهار شهرک صنعتی در این شهرستان فعال است و با سیاست های کلان استاندار همدان، زمینه های لازم در سرمایه گذاری در این شهرستان فراهم است.
کد خبر: ۳۲۳۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۱ 05 November 2016
فرماندار شهرستان بهار گفت: بسترهای سرمایه گذاری در شهرستان بهار بویژه در بخش های کشاورزی و صنعت و معدن فراهم است.

به گزارش ایرنا؛ محسن مرادی پناه درهمایش بزرگ پیاده روی خانوادگی بهار با اشاره به توانمندی های این شهرستان در بخش های مختلف گفت: هم اکنون با حمایت و سیاست های اجرایی مدیریت ارشد استان، ظرفیت های لازم برای سرمایه گذاران مهیا است و آماده هرگونه همکاری در زمینه سرمایه گذاری در بخش های مختلف هستیم.

وی اضافه کرد: بهار به عنوان دومین شهرستان اقتصادی استان همدان از پتاسیل بالایی برای ایجاد بسترهای سرمایه گذاری بخش خصوصی دارد و در بخش کشاورزی بویژه تولید سیب زمینی و سیر زبانزد کشور و حتی عرصه های بین المللی هستیم.

وی بیان کرد: هم اکنون یک میلیون تن سیب زمینی در سطح استان تولید می شود که یک سوم آن به شهر بهار اختصاص دارد که برای مصارف سایر استان های کشور و نیز صادرات عرضه می شود.

فرماندار بهار در ادامه افزد: در بسیاری از بخش ها از جمله تولید سیب زمینی رتبه های برتر استانی و کشوری را در بخش کشاورزی داریم و هم اکنون 17 هزار هکتار از اراضی این شهرستان در پوشش آبیاری تحت فشار قرار دارد.

وی با اشاره به تقویت بخش صنعت در شهرستان بهار گفت: هم اکنون چهار شهرک صنعتی در این شهرستان فعال است و با سیاست های کلان استاندار همدان، زمینه های لازم در سرمایه گذاری در این شهرستان فراهم است.

وی با تاکید بر لزوم ترویج صنایع تبدیلی در شهرستان بهار گفت: با توجه به رونق کشاورزی در این شهرستان نیاز است تا در بخش صنایع تبدیلی با مشارکت سرمایه گذاران بتوانیم بسترهای لازم را فراهم سازیم.

وی از شهر لالجین به عنوان پایتخت سفال ایران یاد کرد و افزود: هم اکنون این شهر آوازه جهانی دارد و توجه جدی به کیفی سازی خدمات داریم.

مرادی پناه افزود: بیش از 700 کارگاه و 200 فروشگاه در این شهر تولیدات سفال و سایر هنرهای دستی خود را به مشتریان عرضه می کنند.

وی از موقعیت جهانی شهر لالجین به عنوان فرصت مناسب برای سرمایه گذاری در بخش های صنعتی و گردشگری نام برد.

** ایجاد جاده سلامت برنامه اصلی شهرداری بهار

شهردار بهار نیز در این همایش گفت: ایجاد جاده سلامت یکی از اهداف و برنامه های اصلی شهرداری بهار در بخش ورزش است که به زودی اجرا خواهد شد.

به گزارش ایرنا حسن رمضانی افزود: جاده سلامت با زیرساخت های لازم به زودی از ورودی بهار تا مرکز این شهر ایجاد می شود. 

وی در ادامه با اشاره به توجه جدی شورای اسلامی و شهرداری بهار در ترویج ورزش در بین خانواده ها گفت: تجهیز محلات و پارک ها به امکانات ورزشی و برگزاری برنامه های متنوع با مشارکت دستگاه ورزش از فعالیت های اجرایی در ایجاد زمینه های فعالیت ورزشی در بین مردم این شهرستان است.

رمضانی افزود: هرچقدر بتوانیم برای ورزش سرمایه گذاری کنیم به سلامت جامعه و یکایک افراد کمک شایانی کرده ایم و شهرداری رویکرد حمایتی در این بخش دارد.

در این همایش بیش از 60 هزار نفر شرکت داشتند.

این همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی برای نخستین بار در شهر بهار برگزار شد.
بهار دهمین شهرستان در برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی استان همدان به شمار می رود و در 10 کیلومتری غرب همدان واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار