دوروزی با اشاره به مصوبه رئیس جمهوری مبنی بر کاهش ساعت کاری بانوان شاغل دارای شرایط خاص گفت: اداره های نهاوند موظف به اجرای این مهم هستند چراکه در غیر این صورت گزارش آن به دفتر امور بانوان نهاد ریاست جمهوری ارسال خواهد شد.
کد خبر: ۳۲۲۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷ 02 November 2016
 مدیرکل امور بانوان وخانواده استانداری همدان گفت:با توجه به اینکه بانوان در بخش های مختلف توانمندی های زیادی از خود نشان داده اند باید از آنان در مدیریت اداره ها بیشتر استفاده شود.

سهم بانوان در مدیریت های اداری افزایش یابد
به گزارش ایرنا؛ طاهره دوروزی درکمیسیون امور بانوان فرمانداری نهاوند افزود: همانگونه که اسلام برای زنان نقش قائل شده و به آنان ارزش و بها داده است امروز باید از توانمندی های آنان بیشتر استفاده شود.

وی با بیان اینکه زنان به خوبی می توانند از عهده مسئولیتهایی که به آنان واگذار می شود بر آیند اضافه کرد: مسئولان زن نسبت به کار خودشان علاقه و کوشش دوچندان دارند و با انگیزه زیادی کارها را تا رسیدن به هدف پیگیری می کنند.

وی با اشاره به اینکه واگذاری مدیریتها به بانوان دستاوردهای خوبی داشته است افزود: از این ظرفیتهای ارزشمند باید در همه بخشها به خصوص در زمینه های فرهنگی ، سلامت ، اجتماعی، علمی و آموزشی استفاده کرد زیرا بانوان با توجه به رویکرد جدید در جامعه حرفهای زیادی برای گفتن دارند.
 
دوروزی بر استفاده از نظر کارشناسان در نشست کمیته های بانوان تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه در کمیته ها مباحث تخصصی مطرح می شود لازم است که از نظرهای کارشناسان مربوطه استفاده شود و برنامه های بلند مدت ، میان مدت و کوتاه مدت برای رسیدن به اهداف تدوین شود .

وی بر استفاده از ظرفیت سمن ها در امور بانوان تاکید کرد و گفت: سمن های ظرفیتهای مردمی هستند که در زمینه های مختلف کارهای خوبی را انجام داده اند لذا از این ظرفیت نیز در کمیته ها استفاده شود .

وی با اشاره به مصوبه رئیس جمهوری مبنی بر کاهش ساعت کاری بانوان شاغل دارای شرایط خاص گفت: اداره های نهاوند موظف به اجرای این مهم هستند چراکه در غیر این صورت گزارش آن به دفتر امور بانوان نهاد ریاست جمهوری ارسال خواهد شد.

فرماندار نهاوند نیز گفت: بانوان نیمی از توانمندی و ظرفیت جامعه هستند و باید بسترهای لازم برای استفاده از توان زنان در بخشهای مختلف فرام شود .

کریم حمیدوند افزود: بانوان نهاوندی با وجود اینکه در بخش ورزشی شایستگی های خوبی را از خود نشان داده اند اما سهم کمی از سرانه مجموعه های ورزشی و فرهنگی را دارا هستند.

وی گفت: در این شهرستان مجموعه ورزشی بانوان در مراحل تکمیل شدن است که امیدواریم با بهره برداری از این مجموعه شاهد افزایش توانمندیهای بانوان باشیم.

به گزارش ایرنا فرماندار نهاوند گفت: نهاوند پتانسیل ها و ظرفیت های خوبی دارد که بهتر است با نگاه کارشناسی، این فضاها در راستای رفع نیازهای ورزشی و نشاط بخشی برای بانوان مورد استفاده قرار گیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار