نماینده ولی فقیه و امام جمعه ی همدان گفت : قطر و عربستان 80 هشت هزار خودرو خریداری و در اختیار داعش قرار داده است، داعش با امکانات و سلاح هایی که از طرف این کشورها دریافت می کند به سوریه حمله می کنند.
کد خبر: ۳۱۹۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳ 29 October 2016
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان کمک به جبهه مقاومت را ادای تکلیف در راه خداوند دانست و گفت: هرکس به جبهه مقاومت کمک نکند در روز قیامت حسرت خواهد خورد.

به گزارش ایرنا؛ آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه های عبادی، سیاسی نماز جمعه همدان با بیان اینکه جنگ عاشورا به عنوان نقطه عطف جبهه مقاومت در برابر باطل و جهاد مقدس برای حق و عدالت هنوز ناتمام باقی مانده است، گفت: وجب به وجب خاک خداوند امروز جبهه حق و باطل است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با بیان اینکه سنگین ترین تکلیف الهی که به دوش انسان قرار دارد تشخیص حق و باطل است، بیان کرد: بسیاری از افراد فرق بین حق و باطل را نمی دانند.

امام جمعه همدان اظهار کرد: جنگ بین امام حسین(ع) و یزید جنگ حق و باطل بود و قهرمان این جنگ نیز امام سجاد(ع) بود.

آیت الله محمدی به مبارزه جبهه مقاومت در برابر فتنه داعش اشاره کرد و افزود: امروز عملیات گسترده ای علیه داعش توسط ارتش و بسیج مردمی کشور عراق شکل گرفت هر چند این تروریست ها افرادی زیادی را به خاک و خون کشیدند.

وی تصریح کرد: ارتش عراق و بسیجیان این کشور موفق شدند بیش از هزار کیلومتر از خاک استان نینوا (موصل) را آزاد کردند که افراد زیادی در این راه به شهادت رسیدند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان افزود: داعش مردم بی دفاع سوریه را با امکانات و سلاح های آمریکا، قطر و عربستان بمب باران می کند و هزاران نفر را به شهادت می رساند.

وی با بیان اینکه قطر و عربستان 80 هشت هزار خودرو خریداری و در اختیار داعش قرار داده است، افزود: داعش با امکانات و سلاح هایی که از طرف این کشورها دریافت می کند به سوریه حمله می کنند.

آیت الله محمدی یکی از معیارهای عاشورا را جنگ حق و باطل عنوان کرد و گفت: اگر چه امام حسین(ع) و یارانش قربانی شدند اما آیا جنگ تمام شده است؟
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار