نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس حدود را برای تیم مذاکره کننده مشخص کرده است، گفت: لغو تمام تحریم‌ها شرط آغاز اجرای طرح جامع توافق هسته‌ای است
کد خبر: ۳۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۰ 05 February 2015
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس حدود را برای تیم مذاکره کننده مشخص کرده است، گفت: لغو تمام تحریم‌ها شرط آغاز اجرای طرح جامع توافق هسته‌ای است.

به گزارش تسنیم ابراهیم کارخانه در شورای اداری شهرستان همدان که با حضور نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در سالن شهید آوینی برگزار شد، اظهار داشت: امروز در حالی سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم که ملت ایران در مقابل استکبار جهانی ایستاده است.

وی افزود: از سال ۵۷ تاکنون ما با استکبار جهانی و صهیونیست در حال جنگ هستیم چرا که به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی هستند اما با هدایت پیش‌دستانه مقام معظم رهبری در برابر توطئه‌های صهیونیست جهانی هر ساله این جشن را به عنوان پیروزی ملت ایران بزرگ می‌داریم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ۳۶ سال استکبار جهانی تمام قدرت خود را به کار گرفته است تا جلوی چرخ دهنده‌های توسعه انقلاب اسلامی را بگیرد اما انقلاب همچنان قدرتمند تر از گذشته پیش می‌رود.

وی افزود: آن پیچ تاریخی که مقام معظم رهبری فرمودند اکنون به لطف خداوند از آن پیچ در حال عبور هستیم و جمهوری اسلامی ایران قلب ملت‌های منطقه را تسخیر کرده است و مسلمانان منطقه امروز شیعه را به عنوان مذهب خود انتخاب می‌کنند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در چین گرایش‌ها به سمت شیعه است چرا که جریان‌های تکفیری، سلفی و القائده همه در حال کنار رفتن از صحنه هستند.

وی گفت: هزاران نفر در بحرین آماده به رزم پیرو شیعه هستند و همچنین ملت کویت نیز تلاش دارد خودش را به ایران نزدیک کند.

کارخانه تأکید کرد: امروز تمام معادلات سیاسی منطقه به نفع جمهوری اسلامی ایران به هم می‌خورد و این توفیقات تحت رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری حاصل شده است و به لطف خدا عربستان هم در حال فروپاشی است.

وی افزود: کشور ما مورد تحریم قرار گرفته است اما همین تحریم‌‌ها سبب شد که امداد خداوندی بر ملت نازل شود و این ملت قدرت اول منطقه باشند و از این قدرت باید علیه امریکا و استبکار جهانی استفاده شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر چه در رابطه با مسئله بودجه و تحریم با مشکل مواجه هستیم و اعتبارات به دهیاری‌ها نمی‌رسد اما بهای این محدودیت منابع عزت و اقتدار جمهوری اسلامی است.

وی گفت: روز سه‌شنبه در مجلس شورای اسلامی طرحی با امضای ۱۷۳ نفر از نمایندگان به تصویب رسید که اوج قدرت جمهوری اسلامی ایران را در برابر تهدیدات استکبار جهانی نشان داد.

کارخانه ابراز کرد: مجلس برای تیم مذاکره کننده حدود را مشخص کرد تا از حقوق ملت ایران دفاع کنند به طوری که لغو تمام تحریم‌ها شرط آغاز اجرای طرح جامع توافق هسته‌ای است.

وی بیان کرد: با اعمال تحریم‌ها علیه ایران، بهای سنگینی پرداخت شده است که حداقل آن کنار گذاشتن غنی‌سازی ۲۵ درصدی اورانیوم است در حالی که امریکائی‌ها تا ۱۴ فروردین ماه به ایران فرصت دادند تا خواسته‌های خود را عملی کنند وإلا تحریم‌ها را تشدید می‌کنند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز ایران اسلامی در قلب ملت‌ پایتخت‌ کشورهای مختلف قرار گرفته است و سیاست‌های آمریکا در منطقه با شکست مواجه شده است ایران با قدرتی بیشتر در مقابل خواسته‌های امریکا می‌ایستد.

وی با اشاره به پرتاب ماهواره فجر انقلاب به هوا افزود: با اتفاق در مذاکرات درباره مسائل موشکی هم بحث می‌شود چرا که پرتاب ماهواره در خطری در منطقه می‌دانند در حالی که ملت جان بر کف ایران با تمام قدرت در برابر استکبار جهانی می‌ایستد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار