لایحه مدیریت یکپارچه شهری که از دغدغه‌های اساسی و مورد نیاز توسعه شهری توسط شهرداری است، با جدیت درحال پیگیری است.
کد خبر: ۲۷۲۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸ 06 August 2016
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه مدیریت یکپارچه شهری که از دغدغه‌های اساسی و مورد نیاز توسعه شهری توسط شهرداری است، با جدیت درحال پیگیری است.

به گزارش ايسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین احد آزادیخواه شنبه 16 مردادماه در نشست مشترک شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ملایر، افزود: باید نیازهاى مردم و شهر را از یک نقطه مشترک ببینیم و همیشه به فضاى عمومى شهر توجه خاص داشته باشیم چرا که مطالبه‌گرى حق این مردم است.

وی اظهار کرد: مشکلات، موانع و محدودیت‌ها همیشه شرط لازم براى کار، تعریف شده و همین مسائل است که براى یک مدیر شرایط مثبت را مى‌سازد و به هیچ عنوان کار براى مردم نباید تعطیل شود چرا که نگاه مردم بهترین دوربین قضاوت بوده و هستند.

نماینده مردم ملایر در مجلس درخصوص نارضایتى اعضاى شورا نسبت به درآمدهاى وقفى در ملایر، گفت: نمایندگان مردم ملایر در جهت صرف درآمدهای اوقاف درسطح شهرستان تلاش همه‌جانبه خواهند کرد.

آزادیخواه خاطرنشان کرد: به دنبال یک جلسه مشترک با ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه کل کشور، مدیرکل اوقاف استان، امام جمعه شهرستان، فرماندار ملایر و شهردار هستیم تا این ابهامات و مسائل مطرح و در نهایت مرتفع و حل شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار