مبارزه با موادمخدر باید به‌ درخواست عمومی تبدیل شود و همه دستگاه‌های اجرایی و مرتبط هماهنگ با یکدیگر درصدد ریشه‌کنی این پدیده شوم برآیند.
کد خبر: ۲۶۷۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲ 28 July 2016
معاون فرماندار نهاوند گفت: مبارزه با موادمخدر باید به‌ درخواست عمومی تبدیل شود و همه دستگاه‌های اجرایی و مرتبط هماهنگ با یکدیگر درصدد ریشه‌کنی این پدیده شوم برآیند.

به گزارش ایسنا، سیدرضا سلامتی در شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر شهرستان نهاوند، افزود: اداره بهزیستی موظف است با توجه به تعیین مهلت و آئین‌نامه قانونی  کمپ‌ها را مجاب کند تا آبان‌ماه امسال نسبت به جذب پزشک و روانشناس اقدام کنند تا آموزش و ترک معتادان هدفمند و اصولی انجام گیرد.

وی با بیان اینکه باید برای جامعه روستایی در بحث پیشگیری از اعتیاد نیز کلاس‌های مهارت زندگی برگزار شود، اظهار کرد: 8 کمپ فعال در شهرستان  نهاوند وجود دارد که 7 مورد ویژه مردان و یک مورد ویژه زنان است.

وی افزود: در سال گذشته 3500 نفر بهبودیافته از کمپ‌های ترک اعتیاد نهاوند خارج شد که به معتادانی با دوسال سابقه بهبودی و دارای گواهی مهارت از فنی‌وحرفه‌ای، تسهیلات اشتغالزایی بین 9 تا 15 میلیون تومان اعطا می‌شود که در این راستا 950 میلیون تومان تسهیلات خوداشتغالی به واجدین شرایط پرداخت شد.

وی با بیان اینکه به 18نفر از بهبودیافتگان از طریق متادون‌درمانی50 هزار تومان یاری برگ اعطا شده است، گفت: در سال 94 برای بیش از 90 نفر از  بهبودیافتگان دوره مهارت فنی‌وحرفه‌ای برگزار شده و در 4ماهه نخست امسال نیز 38 نفر تحت آموزش و مهارت قرار گرفتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار