نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پروژه آزادراه ساوه ـ همدان تا اول تابستان به اتمام می‌رسد، گفت: اعتبار لازم برای اتمام پروژه تأمین شده است.
کد خبر: ۲۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۲ 03 February 2015

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پروژه آزادراه ساوه ـ همدان تا اول تابستان به اتمام می‌رسد، گفت: اعتبار لازم برای اتمام پروژه تأمین شده است.

ابراهیم کارخانه‌ای امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه 30 کیلومتر از آزادراه ساوه ـ همدان باقی مانده تا به اتمام برسد، اظهار کرد: در طول یک سال و چند ماه گذشته فقط 15 کیلومتر از این 30 کیلومتر آسفالت شده و مابقی آن هنوز در حد زیرسازی در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه طی آخرین رایزنی‌ها با وزارت راه و شهرسازی، قرار شد این آزادراه طی دو ماه کاری انجام شود، گفت: مسئله عقد قرارداد متمم برای احداث آزادراه ساوه ـ همدان که قریب به یک سال معطل مانده بود با پیگیری از طریق وزارت راه و شهرسازی و با همکاری راه و شهرسازی استان برطرف شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: پیمانکار در طول زمستان مصالح مورد نیاز را در مسیر پروژه دپو خواهد کرد تا در فصل کاری که از بهار شروع می‌شود بقیه عملیاتی اجرایی آزادراه را مجدد آغاز کند.

وی با اشاره به اینکه این پروژه تا اول تابستان به اتمام می‌رسد، گفت: اعتبار لازم برای اتمام پروژه آزادراه تأمین شده است.

کارخانه‌ای ابراز داشت: طبق تعهد وزارت راه و شهرسازی نسبت به اتمام کنارگذر فامنین و راه ورودی منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد نیز اقدام خواهد شد.

وی با بیان اینکه بر اساس تعهد وزارت راه و شهرسازی احداث رمپ و لوپ به پل جهان‌آباد به فامنین به طور قطعی در اجرای پروژه مد نظر قرار گرفته است، یادآور شد: این امر یکی از بزرگترین خواسته‌های مردم شهرستان فامنین بود که برآورده خواهد شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در پایان سخنانش افزود: همزمان با بهره‌برداری کامل از آزادراه این بخش نیز افتتاح می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار