تعامل و همکاری با کانون‌های فرهنگی و هنری می‌تواند زمینه‌های لازم را برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی، دینی و مذهبی در سطح جامعه فراهم کند.
کد خبر: ۲۴۳۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷ 11 June 2016
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی قلب تپنده مساجدند، گفت: تقویت و حمایت از کانون‌های مساجد از اولویت های ارشاد همدان است.

به گزارش مهر، فاضل عبادی صبح شنبه در جلسه بررسی تفاهم نامه کانون مساجد استان همدان گفت: تعامل و همکاری با کانون‌های فرهنگی و هنری می‌تواند زمینه‌های لازم را برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی، دینی و مذهبی در سطح جامعه فراهم کند.

فاضل عبادی در مورد انعقاد تفاهم نامه و تعیین جایگاه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در استان همدان گفت: گسترش فرهنگ اسلامی و توسعه معرفت دینی بر پایه قرآن و عترت جزو برنامه ها و اهداف این ادراه کل است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان افزود: در این زمینه تلاش شده با تقویت و ساماندهی تشکل های مردمی به ویژه کانون‌های مساجد در راستای ارتقاء فرهنگ مردم استان برنامه ریزی کنیم.

وی گفت: توجه و تقویت کانون‌های فرهنگی و هنری می‌تواند گامی مهم در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن و آموزش شیوه‌های مبارزه با هجمه فرهنگی دشمن به جوانان باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان ادامه داد: برنامه ریزی و هدف گذاری که هر ساله در قالب تفاهم نامه به عنوان محور کاری تلقی می شود در انجام فعالیت ها بسیار اثر بخش است.

عبادی عنوان کرد: در تفاهم نامه سیاست ها، اهداف، راهبرد و وضعیت موجود مشخص می شود و برای رسیدن به وضعیت مطلوب بر اساس اعتبارات پیش بینی شده، تلاش خواهد شد.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان عنوان کرد: تفاهم نامه همکاری سالیانه کانون های مساجد بر مبنای برنامه ریزی سالانه کانون ها و در راستای اصول و سیاست‌های ستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون فرهنگی و هنری مساجد است.

وی همچنین از اجرای برنامه‌های جشن رمضان در همدان خبر داد و گفت: سیاست‌ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان تقویت تشکل‌های قرآنی است.

عبادی گفت: در ماه رمضان فعالیت‌هایی با عنوان جشن رمضان و انجام ۱۰ محور همچون نمایشگاه قرآن، نشست علمی، نمایش، شهروندان، مسابقه وغیره انجام می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار