نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخاب دو اسدآبادی در هیأت رئیسه مجلس افتخاری برای همدان است.
کد خبر: ۲۴۰۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹ 03 June 2016
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخاب دو اسدآبادی در هیأت رئیسه مجلس افتخاری برای همدان است.

به گزارش  فارس، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه امشب در جمع مردم شهرستان اسدآباد، به دوران قبل از انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: اگر نبود آن تفکر و اندیشه‌های بزرگ امام(ره)؛ امروز مردم در چنین جایگاهی نبودند.

وی با بیان اینکه امام(ره) مردم را ولی‌نعمت خود می‌دانست، افزود: در تمام سخنرانی‌های امام استکبارستیزی، اسلام‌خواهی و مردم‌سالاری مشهود و معروف است و نباید بگذاریم که این تفکر انقلابی در مورد مردم تحریف شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خدمت صادقانه رنجبرزداده در دوره هشتم، گفت: بنده از نزدیک شاهد خدمت این نماینده مجلس در آن دوره بودم و بعد از یک دوره فاصله مردم با انتخاب درست‌شان بار دیگر نشان دادند که ایشان می‌تواند در عرصه توسعه شهرستان گام بردارد.

وی با بیان اینکه رنجبرزاده با پشتوانه مردمی به جایگاه نمایندگی مجلس و در بین 300 نماینده به عنوان عضو هیأت رئیسه انتخاب شد، گفت: باید این مهم در تاریخ اسدآباد به عنوان میراثی معنوی به ثبت برسد.

آزادیخواه افزود: انتخاب دو نماینده که اصالتاً اسدآبادی هستند، به عنوان عضو هیأت رئیسه یک افتخار برای استان است که باید جزء میراث‌های ماندگار به نسل‌های آینده برسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار