تویسرکان بستر مناسبی برای توسعه ورزش دارد و در برنامه پنجم توسعه مجلس، دولت را مکلف کرده است اعتبارات لازم را برای ورزش قهرمانی و همگانی ایجاد کند.
کد خبر: ۲۲۹۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱ 14 May 2016
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس، دولت را مکلف کرده است اعتبارات لازم را در اختیار ورزش همگانی و قهرمانی قرار دهد.

به گزارش ایسنا، دکتر "محمدمهدی مفتح" در همایش ورزش صبحگاهی تویسرکان با حضور هزاران نفر از ورزشکاران استان، اظهار کرد: تویسرکان بستر مناسبی برای توسعه ورزش دارد و در برنامه پنجم توسعه مجلس، دولت را مکلف کرده است اعتبارات لازم را برای ورزش قهرمانی و همگانی ایجاد کند.

وی با بیان اینکه اعتبارات ورزش‌هایی که نیاز به هزینه‌های زیادی دارند، باید در اختیار باشگاه‌ها قرار گیرد، اضافه کرد: توجه به ورزش همگانی و قهرمانی به علت ماشینی شدن زندگی بسیار پراهمیت است.

"حبیب مومیوند"، فرماندار شهرستان تویسرکان نیز با دعوت از همه گردشگران برای دیدن بهشت غرب کشور گفت: تویسرکان پتانسیل خوبی در امر ورزش و گردشگری داشته و توانایی میزبانی همایش‌ها و مسابقات ورزشی را دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تویسرکان نیز با بیان اینکه همایش ورزش صبحگاهی استان‌های اراک، کرمانشاه و همدان در شهرستان تویسرکان برگزار می‌شود، گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده بعد از این مراسم 8 مردادماه سال 95 همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان تویسرکان برگزار می‌شود.

"کیانوش سلیمانی" با بیان اینکه آخرین مرحله مسابقه کشوری دوچرخه‌سواری برای اعزام به المپیک در شهرستان تویسرکان برگزار می‌شود، عنوان کرد: امسال آمادگی کامل برای میزبانی مسابقات کشوری را داریم و توانایی برگزاری 20 مورد از مسابقات استانی در همه رده‌های سنی را دارا هستیم.

وی به فعالیت 54 هیئت ورزشی در تویسرکان اشاره کرد و یادآور شد: از این تعداد، 34 هیئت ورزشی مربوط به آقایان و 20 هیئت ورزشی مربوط به بانوان است و به‌زودی دو هیئت ورزشی قایقرانی و سوارکاری با پتانسیل خوب موجود در شهر اضافه می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان با بیان اینکه سال گذشته در بخش آقایان 113 نفر و در بخش بانوان 16 نفر به مسابقات استانی، کشوری و بین‌المللی اعزام و 6 نفر از ورزشکاران شهرستان به تیم ملی دعوت شدند، به شکل‌گیری و فعالیت ستاد امور جوانان در تویسرکان و 6 پروژه اداره ورزش و جوانان و بهره‌برداری آنها در صورت تامین اعتبار در سالجاری اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان تویسرکان در خصوص سرانه فضای ورزشی رتبه چهارم استان را دارد، خاطرنشان کرد: سرانه فضای ورزشی رو باز 30 صدم مترمربع و سرپوشیده 17 صدم مترمربع است که در مجموع سرانه فضای ورزشی شهرستان 47 صدم مترمربع است که امیدواریم با تکمیل پرو‌ژه‌های در حال احداث، این رقم به 88 صدم مترمربع برسد البته این سرانه باید در برنامه 5 ساله به 1.2 مترمربع ارتقاء یابد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار