مدیرکل دامپزشکی استان همدان از کشف و معدوم‌سازی 25 هزار و 380 کیلو مواد خام گوشتی غیربهداشتی طی ایام نوروز در همدان خبر داد.
کد خبر: ۲۰۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۶ 08 April 2015
مدیرکل دامپزشکی استان همدان از کشف و معدوم‌سازی 25 هزار و 380 کیلو مواد خام گوشتی غیربهداشتی طی ایام نوروز در همدان خبر داد.

به گزارش فارس ؛ محمودرضا رسولی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در اداره کل دامپزشکی استان طی ایام نوروز، اظهار کرد از تاریخ 25 اسفند سال گذشته تا 14 فروردین طرح تشدید بازرسی کنترل بهداشتی مواد خام گوشتی در همدان اجرا شد.

وی از بازدید 4 هزار و 900 واحد طی این ایام خبر داد و خاطرنشان کرد در این بازدیدها 25 هزار و 380 کیلو مواد خام گوشتی غیربهداشتی کشف و معدوم شد.

مدیرکل دامپزشکی استان همدان با اشاره به بازدیدهای انجام شده از سوی بازرسان، گفت: با 53 مورد از واحدها برخورد نظامی و انتظامی شد.

وی با بیان اینکه 23 اکیپ بازرس به فعالیت ثابت و سیار پرداختند، عنوان کرد: طی این ایام 10 اکیپ ثابت و 13 اکیپ سیار در میزان حجم 2 هزار و 296 نفرساعت به فعالیت پرداختند.

رسولی ضمن درخواست از مردم نسبت به ارجاع شکایات از متخلفین مواد خام گوشتی به این سازمان، افزود افراد می‌توانند از طریق شماره 1512 شکایات خود را ارجاع دهند.

وی در پایان عملکرد سازمان را در خصوص اقدامات انجام شده طی ایام نوروز مثبت ارزیابی کرد و گف: فعالیت‌ها طبق زمانبندی مشخص از سوی بازرسان انجام شد.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار