معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان گفت: با غنا بخشی بیشتر به برنامه های فرهنگی مساجد می توان افراد بیشتری را به سمت این فعالیت ها جذب کرد.
کد خبر: ۱۷۶۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۳ 07 February 2016
 معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان گفت: با غنا بخشی بیشتر به برنامه های فرهنگی مساجد می توان افراد بیشتری را به سمت این فعالیت ها جذب کرد.

به گزارش ایرنا،ابراهیم الهی تبار در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره ملی آواها و نغمه های آسمانی در همدان افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد تاکنون در توسعه فرهنگ و هنر موفق عمل کرده اند.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری برنامه های فرهنگی ارائه کالای فرهنگی مطلوب به جامعه است ادامه داد: اگر این برنامه های فرهنگی به مردم ارائه نشود، افراد دیگری برای ارائه برنامه های مد نظر خود وارد عمل خواهند شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان نیز در این آئین گفت: در استان همدان فعالیت های فرهنگی مختلف، متناسب و جذابی در 540 کانون فرهنگی هنری مساجد در حال انجام است.

فاضل عبادی ادامه داد: تقویت برنامه های فرهنگی هنری همواره از اولویت های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در این راستا از تمام توان دستگاه های فرهنگی استفاده می کنیم.

وی اضافه کرد: مساجد در دین اسلام از جایگاه عبادی، سیاسی و تربیتی ویژه ای برخوردار است و در سال های بدو پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس مساجد نقطه وصل عاشقان و علاقمندان به پیشرفت نظام جدید و اعزام به جبهه های حق علیه باطل بودند.

وی عنوان کرد: تشکیل و آغاز به کار کانون های فرهنگی و هنری مساجد در سال 72 نیز در راستای هدایت سازماندهی فعالیت های فرهنگی و هنری مساجد انجام گرفت و هم اکنون تعداد این کانون ها به 21 هزار مورد در کشور رسیده است.

وی عنوان کرد: هفتمین جشنواره آواها و نغمه های آسمانی گامی ارزنده در راستای معرفی و ارزیابی تلاش کانون های فرهنگی و هنری در زمینه سروده های دینی و آسمانی است.

هفتمین جشنواره ملی آواها و سرودهای آسمانی 14 تا 16 بهمن ماه در همدان برگزار شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار