مدیرکل فنی و حرفه‎ای همدان گفت: 6 هزار و 349 نفر در هفتمین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت در یک‌هزار و 644 حرفه ثبت‌نام کرده‌اند.
کد خبر: ۱۵۹۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸ 06 January 2016

مدیرکل فنی و حرفهای همدان گفت: 6 هزار و 349 نفر در هفتمین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت در یک‌هزار و 644 حرفه ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش فارس،علیرضا مهرابی اظهار کرد: کارت ورود به جلسه هفتمین مرحله آزمون‌ سنجش مهارت و آزمون‌های متقاضیان صنعت ساختمان، بخش‌های صنایع‌دستی، فرش از 13 دی‌ماه آغاز شده و تا 16 دی‌ماه ادامه دارد.

وی گفت: هفتمین مرحله آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنعت ساختمان، صنایع‌دستی، فرش و نان و غله و ... 17 دی‌ماه جاری و هفتمین مرحله آزمون سنجش مهارت پایان دوره کارآموزان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای 18 دی برگزار می‌شود.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان همدان افزود: 6 هزار و 349 نفر در هفتمین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت در یک‌هزار و 644 حرفه ثبت‌نام کرده‌اند، از این تعداد 3 هزار و 416 نفر مرد و 2 هزار و 933 نفر زن هستند و تمهیدات لازم برای شرکت این متقاضیان در آزمون فراهم شده است.

مهرابی افزود: 965 نفر در آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنعت ساختمان در 13 حرفه ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 965 نفر مرد هستند، 262 نفر در آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنایع‌دستی، فرش و نان و ... در 16 حرفه ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 45 نفر مرد و 217 نفر زن هستند.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای همدان ادامه داد: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است که متقاضیان بخش‌های صنعت ساختمان، تفاهم‌نامه‌ها (صنایع‌دستی، فرش و نان و غله و ...) می‌توانند با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان شرکت در مرحله آزمون سنجش مهارت (کارآموزان بخش‌های دولتی و آموزشگاه‌های آزاد) که قبلاً برای شرکت در آزمون مورد نظر ثبت‌نام کرده‌اند، مراجعه به سامانه http://azmoon.portaltvto.com و درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی، نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

مهرابی بیان کرد: داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمان‌بندی اعلام‌شده از سوی اداره سنجش استان برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه‌های تعیین‌شده مراجعه کنند.

وی با اشاره به تشکیل ستاد پاسخ‌گویی آزمون سراسری سنجش مهارت گفت: در صورتی که متقاضیان با مشکلی مواجه شوند، می‌توانند با مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان خود تماس حاصل کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار