معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان از معرفی طرح‌های اشتغال‌زایی سمن‌های همدان به صندوق کارآفرینی امید خبر داد.
کد خبر: ۱۵۴۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳ 30 December 2015

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان از معرفی طرح‌های اشتغال‌زایی سمن‌های همدان به صندوق کارآفرینی امید خبر داد.

به گزارش مهر، اسدالله ربانی مهر در نشست هم‌اندیشی سمن‌های جوانان گفت: با توجه به جوان بودن اعضای سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان، هر طرح اشتغال‌زایی که قابلیت اجرا و ایجاد اشتغال داشته باشد برای دریافت تسهیلات به صندوق کارآفرینی امید استان همدان معرفی می‌شود.

ربانی مهر گفت: تعدادی از سمن‌های جوانان در حوزه کارآفـرینی فعالیت می‌کنند و طرح‌هایی در زمینه اشتغال‌زایی دارند که این طرح‌ها با حمایت صندوق کارآفرینی امید به نتیجه می‌رسد و باعث ایجاد اشتغال می‌شود.

ربانی مهر گفت: صندوق کارآفرینی امید استان همدان درزمینهٔ اشتغال جوانان فعالیت می‌کند و مدیر این صندوق برای همکاری با سازمان‌های مردم‌نهاد اعلام آمادگی کرده است.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: همدان در حال حاضر از استانهای فعال کشور در حوزه سازمان‌های مردم‌نهاد است و باید از این ظرفیت برای توسعه فرهنگی و اجتماعی استان همدان استفاده شود.

وی اضافه کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان همدان برای ارائه مجوز به نوجوانان و جوانان علاقمند فعالیت در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی و حوزه کارآفرینی اعلام آمادگی کرده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار